سفارش تبلیغ
صبا ویژن

    Architects: dep A

    Location: Largo Ministro Duarte Pacheco 13, Pinhel, Portugal

    Author Architects: Luís Sobral, Carlos Azevedo, João Crisóstomo

    Area: 280 m2

    Project Year: 2017

    Photographs: José Campos

    Manufacturers: TON, MCMURTA, Sanitana

بازسازی ساختمان

 

بازسازی ساختمان خانه ای قدیمی به رستوران منحصر به فرد

یک خانه ی قدیمی ، قرار گرفته در قلب شهر پینهل، رسالت تاریخی و سنتی شهر را به دوش می کشد و پس از بازسازی ساختمان در کسوت یک بار و رستوران ایفای نقش می کند. بر اساس پروپوزال و طراحی داخلی ارائه شده جهت بازسازی ، از خانه ی سیاه و تاریک قبلی، دیوارهای گرانیتی و سقف چوبی باقی می ماند. همچنین دیوارهای سنگی قدیم، در کنار استفاده از یک لایه بتن شکل جدیدی گرفته اند و از این طریق فضای داخلی و خارجی از نظر سازه ای مدیریت بهتری شده است.

مطلب مرتبط: بازسازی ساختمان تاتر سلطنتی یورک

بازسازی ساختمان

به بیان دیگر، با استفاده از لایه های بتنی، و قرار دادن آن ها در کنار دیوارهای سنگی، اتصال فضایی قدرتمندی میان فضای قدیمی و پس از بازسازی خلق شده است، ترکیبی از طبیعتِ بکر و خشن، همچنین حضور مصالح سنگی صخره ای برای ایجاد یک توالت. استفاده از همین ایده در تریا و بار دنبال شده، یعنی یک طرف سنگ طبیعی و در طرف دیگر حضور بتن. و اما در طبقه ی بالا اوضاع جالب تر هم می شود. یک سالن غذاخوری زیبا و وسیع، در کنار یک لانج بار.

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

راجع به فضای دکوراسیون داخلی باید گفت، دیواره های سنگی(طبیعی) در کنار بتن و همخوانی رنگ چوب های سقف، قفسه و صندلی ها، هماهنگی و هارمونی منحصر به فردی ارایه داده است. باید افزود که نما به سمت میدان اصلی شهر کار شده است و در واقع سعی بر این بوده علی رغم بازسازی درونی ساختمان ، همان حس و حال و ارتباط ساختمان با محیط تاریخی شهر حفظ شود.

مطلب مرتبط: بازسازی ساختمان سه طبقه یک آپارتمان مسکونی در بوداپست

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان    بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان 

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

 

مطلب مرتبط: بازسازی ساختمان ویکتوریایی و تبدیل به خانه مدرن شیشه ای

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز می باشد.


نوشته شده در  پنج شنبه 96/9/30ساعت  1:0 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()

برای هیجان زده کردن بیننده خوب است چیزی را جایی از دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل بگذارید که طرف انتظار ندارد. یا مثلا بلایی سر دیوار بیاورید که آن را بسیار خاص و متفاوت می کند و بیننده از دیدن آن لذت می برد. این کارها در مکان های عمومی و در دکوراسیون مغازه و دکوراسیون فست فود بسیار به خاطر ماندنی و تاثیرگذار جلوه خواهد کرد

 

 

گاهی جزئیات کوچکی در گوشه و کنار خانه هستند که می توان به راحتی باعث درخشش آنها شد. البته در هیچ موردی نباید زیاده روی کرد. فقط یک اشاره کافی است. 

 

مطلب مرتبط: دکوراسیون منزل آپارتمانی اسکاندیناوی غرق در رنگ سفید


آجر سه سانتی متری

همه عادت داریم این آجرها را در نمای بیرونی خانه های قدیمی ببنیم. اما به جای رنگ و کاغذ دیواری ، یکی از دیوارهایدکوراسیون منزل را با آجر بپوشانید. آن را رنگ هم نزنید. اجازه دهید به رنگ طبیعی خودشان باشند. هر چه آجرها روستایی تر دیده شوند، حس زیباتری به دیوار و فضا می بخشند. 

 

 

شومینه اغواکننده

در کنار شومینه فضایی ایجاد کنید تا هیزم های چوبی را داخل آن بچینید. بهتر است این فضا را بلند در نظر بگیرید و در بالای آن نیز لامپ و هالوژن کار کنید. هیزم های زیبا و تمیز که به طور مرتب روی هم در کنار شومینه چیده شده اند، چشم انداز زیبایی در فضای دکوراسیون منزل ایجاد می کنند.
 
دوش سقفی

چه کسی گفته است دوش حمام باید همیشه روی دیوار کار شود؟ اتفاقا این بار بیایید و آن را به سقف نصب کنید و لوله کشی آن را طوری انتخاب کنید تا بیشتر شبیه دوش های قدیمی با لوله های باریک باشد. دوش های امروزی شیک و مدرن شده اند، اما شما با انتخاب دوش هایی به سبک قدیمی و دیوارهایی به سبک روستایی می توانید جلوه ای ویژه به دکوراسیون داخلی حمام و دکوراسیون منزل ببخشید.

سینک باریک و دراز

سینک های باریک و دراز گزینه های بسیار مناسبی برای دکوراسیون منزل و دکوراسیون داخلی حمام یا دستشویی هایی هستند که فضای زیادی ندارند. با استفاده از این سینک ها و آینه سرتاسری می توانید به بهترین شکل ممکن از فضا استفاده کنید.

عکس سیاه و سفید در دکوراسیون منزل

اگر فضایی در دکوراسیون منزل وجود دارد که یک تابلوی شیک و بزرگ را به نمایش بگذارید و نقطه کانونی در فضا ایجاد کنید، بهتر است از یک عکس سیاه و سفید استفاده کنید. می توانید چند عکس را در کنار هم بگذارید یا یک عکس بزرگ داشته باشید. اینها دیگر به سلیقه شما بستگی دارد و بسیار به زیبا شدن دکوراسیون منزل و دکوراسیون داخلی و دکوراسیون مغازه و دکوراسیون فست فود کمک می کند

 

 

 

مطلب مرتبط: جذابیت دکوراسیون منزل با ناهارخوری به سبک استوایی

استیل ضدزنگ

شاید عجیب به نظر برسد اما قرار نیست کانتر آشپزخانه همیشه از جنس چوب، سنگ و پلاستیک باشد. این بار استیل ضدزنگ را انتخاب کنید. نه فقط برای کانتر که برای سطح رویی میز یا قفسه و طبقه ها نیز می توانید از این فلز در دکوراسیون منزل استفاده کنید. استیل قیمت مناسب و استحکام و دوام بالایی هم دارد.

در مشکی

برای جلوه دادن به فضای داخل خانه و دکوراسیون منزل ، در را مشکی رنگ کنید. وقتی دیوار و وسایل سفید هستند، در مشکی بسیار خودنمایی می کند.

در قسمت دوش را بردارید

برای اینکه برای قسمت دوش حمام در یا اتاقک شیشه ای بسازید باید هزینه زیادی متحمل شوید. لازم هم نیست این کار را انجام دهید. در قسمت دوش را بردارید و اجازه دهید حائلی میان رختکن و دوش نباشد.

ترکیب سبک ها در دکوراسیون منزل

برای اینکه بخشی از خانه را به چشم‌بیا بکنید، سبک ها و طرح های مختلف دکوراسیون داخلی را با هم ترکیب و یک رنگ جیغ انتخاب کنید. به طور مثال، این تابلو فرانسوی و قدیمی است که بالای یک میز مدرن نارنجی نصب شده است و صندلی نیز رنگی غیرمعمول دارد. در ترکیب سبک ها لازم نیست همه چیز در دکوراسیون منزل با هم تناسب داشته باشند. فقط باید در کنار هم منظره جالبی خلق کنند. از این کار نترسید.   

استفاده از چرم

استفاده از چرم در مبلمان خیلی رایج نیست زیرا دوام زیادی ندارد و بیشتر از پارچه های دیگر در معرض پاره شدن، سوختن یا ساییده شدن قرار دارد. اما یک صندلی عثمانی، کاناپه، یا مبل چرمی تک می تواند تغییر واضحی در دکوراسیون داخلی اتاق ایجاد کند.


سیاه و قرمزدر دکوراسیون داخلی

مشکی بسیار رویایی است و قرمز انرژی بسیاری دارد. ترکیب این دو با هم منظره زیبایی در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند. به طور مثال، می توانید مبل یا صندلی قرمز را در اتاقی بگذارید که دیوار یا کف مشکی رنگ دارد.

 

مطلب مرتبط: دکوراسیون منزل با فضای نشیمن اجتماعی و باز


نوشته شده در  پنج شنبه 96/9/23ساعت  1:0 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()

دکوراسیون داخلی یک خانه کوچک شهری در سوئد

معمار سوئدی، الدین اسکارسون، یک خانه شهری در لاندسکرونای سوئد ساخته و طراحی داخلی کرده است. سایت های شبکه ای باریک در میان ساختمان های بسیار قدیمی همسایه در لاندسکرونا قرار گرفته است که از اواسط قرن 20 خالی بوده و در پشت حصارهای چوبی مخفی شده است. این سایت تنها با 5 متر عرض که مساحتی کمتر از 75 متر مربع دارد، مسیرهای مستقیم به ساختمان های مجاور را کاهش داده است اما خیابان با ساختمان هایی متفاوت از نظر ارتفاع، اندازه ، سن، کاربری و متریال به کار رفته در نمای آنها، پوشیده شده است. در ردیف پشت ساختمان جهانی رنگارنگ از حیاط خلوت، دیوارهای آجری، سایبان، و پوشش گیاهی  است. ما این مکان با مقیاس متوسط که به طور طبیعی از گیاهان پوشیده شده را پیدا کردیم.

مطلب مرتبط: طراحی داخلی خانه شهری در ترینتی بلوود

ابداعات مربوط به محیط اطراف در مقیاس، تناسب و روش ریتم تاسیس ساختمان با ارتفاع بلند وکوتاه در خیابان می افزاید. طراحی پله ای دیوارها (جای کلاغ)  با آرایش سه گوش در انتهای خیابان یک ویژگی تاریخی مهم بشمار می رود. با این وجود، هدف ما ایجاد یک تضاد، برای بیان وضوح ذاتی و مهمتر از آن جذابیت برجسته محیط اطراف و فضای دکوراسیون داخلی است. مشتریان ما، دو مرد هستند که عاشق هنر  و رفتن به کافه در شهر نزدیک می باشند، و برای حضور مداوم در این مکان برنامه ریزی بسیار خوبی دارند. آنها ممکن ها را در این شهر کوچک، فراتر از مشکلات مالی و اجتماعی  فعلی آن می بینند.

دکوراسیون داخلی

توسعه اجزای فشرده، ارتفاع سقف غیر متعارف و طبقه همکفی برابر با سطح خیابان، برابرسازی 3 طبقه در یک حجم تراز با پشت بام همسایه ها را، مجاز کرده است. فضای دکوراسیون منزل شامل یک فضای واحد و آرام، با 3 جزء فولادی تقسیم شده است. این دهانه که به عرض کل خانه است به فضاهای داخلی آشپزخانه، غذاخوری، نشیمن ، کتابخانه، تخت خواب، حمام، و یک تراس پشت بام  تقسیم شده است. محیط کاری خانه برای گسترش تبادلات هنری در حال توسعه، در طول حیاط خلوت کوچک جداگانه قرار گرفته است. فضاهای مکانیکی و خدماتی در گوشه ای از ورودیِ سمت خیابان قرار دارد.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

قصد ما استفاده از مفاهیم کوچک برای توسعه مجموعه ای از تجارب فضایی متنوع، در این پروژه واقعا کوچک است. تقسیم بندی تنها با هدف یک توالی غیر حداقلی و پر جنب و جوش از فضاها، سوله ها، فضای دکوراسیون داخلی و بیرونی محدود و با روح، نماهای افقی و عمودی موثر به شکل نمایش مشخصی از سایت است. اتاق داخلی پیوسته به کوچه و یا خیابان، به سمت وسط بلوک، و به آسمان بالا، راه دارد.

دکوراسیون منزل

دسترسی به تمام دستورالعملها، تولیدی یکپارچه و شفاف ایجاد میکند. همه نماها به طور مساوی به کار گرفته شده، نمایش فضای دکوراسیون داخلی و تامین چشم انداز مناسب از طریق ایجاد ویوی  مشابه بدون توجه به این که در کجای ساختمان قرار گرفته است. نمای همسایگی بسته است، اما چیزی عمیقی در مورد بساوایی ، جزئیات و تزئینات در این دکوراسیون منزل وجود دارد. ما می خواهیم با فضای خارجی و خیابان سهیم شویم، باایجاد یک مرز بی رنگ میان حوزه خصوصی به وسیله ی مصنوعات هنری، مبلمان، گیاهان، و تراس های پاسیو با حضور انسانی و توجه و مراقبت از آنها.

 

شاید دوست داشته باشید ببینید: دکوراسیون داخلی ستاد مرکزی تبارشناسی در یوتا

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت


نوشته شده در  پنج شنبه 96/9/16ساعت  2:0 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دکوراسیون داخلی گالری هنری بیشو در توکیو
دکوراسیون اداری الهام بخش در دفتر کار معماران فضا
طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان کودکان بورگر
دکوراسیون داخلی رستورانهای خاص در میلان
پنجره و مبلمان در طراحی داخلی آشپزخانه کوچک
طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ
راهنمای قرار دادن وسایل در آشپزخانه کوچک
نکات چیدمان آشپزخانه کوچک
تعریف مینیمال و ویژگیهای آن در طراحی داخلی
طراحی دکور داخلی اتاق خواب سبک ویکتوریایی
استانداردهای طراحی دکوراسیون داخلی اداری
تاریخچه سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی
نکاتی مربوط به طراحی دکوراسیون اداری
[عناوین آرشیوشده]