سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازسازی ساختمان مسکونی میان صده توسط استودیوی رابرت جیمیسون چند ویژگی بسیار خوب دارد. اتاق جلویی - عکس بالا - تصویری بود که توجه من را جلب کرد. این اتاق تعادل بسیار خوبی از رنگهای با تون های خنثی دارد، و بسیار گرم و دلپذیر است. دیوار شیشه ای هرگز به فضا لطمه ای نمی زند. این محل اقامت خاص در سال 1968 توسط رابرت مک الروی طراحی و ساخته شد. مالکان جدید با بازسازی ساختمان حیات جدیدی به این محل بخشیده اند. من با بعضی از انتخاب های آنها موافق نیستم اما در اکثر موارد فکر می کنم آنها کار بسیار خوبی انجام داده اند. در تصویر دوم به نظر می رسد که کف طبقه از یک سالن ورزشی قدیمی یا یک باشگاه بولینگ هستند، که یک شخصیت جدی به خود گرفته اند.  

بازسازی-ساختمان

بازسازی-ساختمان

بازسازی-ساختمان

بازسازی-ساختمان

بازسازی-ساختمان

بازسازی-ساختمان

بازسازی-ساختمان

بازسازی-ساختمان

بازسازی-ساختمان

 

تهیه و تنظیم: تحریریه شرکت معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت 


نوشته شده در  جمعه 96/4/30ساعت  8:0 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()



دکوراسیون منزل آپارتمانی با فضایی دعوت کننده

با توجه به نیاز مشتری به فضایی برای والدین با 2 فرزند، مالک خواهان این بود که آپارتمانی با دکوراسیون منزل دعوت کننده داشته باشد، اما از آنجا که زمان زیادی را در سفر به سر می بردند، خواستار این بودند که محل به شکل یک پناهگاه نیز کار کند.

دکوراسیون منزل

اتاق نشیمن دارای محلی خاص به نام "کنج سفر" بود که زن و شوهر چیزهایی را که از سفرهای خود به خانه می‌آوردند، در آنجا در معرض نمایش می گذاشتند. سقف مرتفع به نظر می رسد چرا که طراحان دکوراسیون داخلی با تغییر درب فوقانی آن را مرتفع تر کرده بودند. همه کارهای تکمیلی و چوبی توسط اهالی Kwartet Arquitetura طراحی شده است.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

طراحی دکوراسیون منزل با کنتراستی گرم با تضاد بین کفپوش تاواری (Tauari) و پانل سینمای خانگی ساخته شده از چوب و میزِ بار زرد روشن و لاک بوفه خاکستری ارائه شده است. سبک عناصر مبلمان ترکیبی است، در این خانه هر دو نوع مبلمان معاصر و کلاسیک را می بینید.

دکوراسیون منزل دکوراسیون منزل

 

سطح تخت خواب با پارچه و حفاظ‌های دائمی پوشانده شده است. همچنین کاربرد کاغذدیواری سفید و طلایی در اتاق همراه با پرده های تیره تباین ایجاد کرده است.

دکوراسیون منزل

 دکوراسیون منزل دکوراسیون منزل

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت


نوشته شده در  جمعه 96/4/23ساعت  12:0 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()

طراحی دکوراسیون دفتر تبلیغاتی رسانه Moove در استرالیا

این دفتر 135 متر مربعی با رنگی روشن، گرم و اصیل توسط شرکت معماری زوک برای آژانس تبلیغاتی رسانه Moove در استرالیا طراحی دکوراسیون داخلی شده است. اختصار پروژه به دلیل ایجاد فضای اداری "غیر اداری" برای تجارت تبلیغاتی جدید و هیجان انگیز در فضای باز، رسانه Moove استرالیا است. شرکت مادر طرحی سنگاپوری است و آرم رسانه Moove شامل تصویر یک گاو ماده همراه با جعبه شیر دوشیده شده از آن می باشد.

دکوراسیون داخلی

دفتر کار و یا به اصطلاحِ مشتری‌ها "چمنزار"، دفتری در فضای باز با دکوراسیون اداری شامل قسمت پذیرش و انتظار، 2 دفتر شیشه ای محصور، میز‌های کار و اتاق جلسه می‌باشد. اتاق ها با ترکیب‌های تصادفی ساخته شده از انباشت جعبه‌های شیر سیاه و قرمز و پانل‌های درب‌های چینی قدیمی تقسیم شده اند. این دیوارها به نوعی فضاهای انباری و همچنین ارائه را ایجاد می کنند.

دکوراسیون داخلی

جعبه‌های شیر نیز به اتصالات سبک منحصر به فرد و مبلمان اتاق انتظار تبدیل شده اند. اتاق جلسه با استفاده از میزها و صندلی‌های غیررسمی با زمینه‌ی روزنامه‌ای دیوار‌ها همراه با نوشتارهای گرافیتی قرمز برای نمایش شعار این شرکت مبله شده اند: "می شنوم و فراموش می کنم، می بینم و به خاطر می سپارم، انجام می‌دهم و درک می‌کنم".

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

  


نوشته شده در  جمعه 96/4/16ساعت  12:0 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دکوراسیون داخلی گالری هنری بیشو در توکیو
دکوراسیون اداری الهام بخش در دفتر کار معماران فضا
طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان کودکان بورگر
دکوراسیون داخلی رستورانهای خاص در میلان
پنجره و مبلمان در طراحی داخلی آشپزخانه کوچک
طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ
راهنمای قرار دادن وسایل در آشپزخانه کوچک
نکات چیدمان آشپزخانه کوچک
تعریف مینیمال و ویژگیهای آن در طراحی داخلی
طراحی دکور داخلی اتاق خواب سبک ویکتوریایی
استانداردهای طراحی دکوراسیون داخلی اداری
تاریخچه سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی
نکاتی مربوط به طراحی دکوراسیون اداری
[عناوین آرشیوشده]