سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه

خیلی وقتها بسیاری از ما دوست داریم  دکوراسیون منزل خود را عوض کنیم و یا دست کم تغییراتی در دکوراسیون به منظور زیباتر شدن و تنوع ایجاد کنیم اما ممکن است نگران مخارج گزاف تغییرات و هزینه بالای آن باشیم و از این کار صرف نظر کنیم حال آنکه تغییر دکوراسیون داخلی همیشه نیاز به خرید وسایل گران قیمت جدید و لوکس ندارد و گاهی اوقات حتی میتوان با تغییر چیدمان و ایجاد تناسب و هارمونی جدید در دکوراسیون منزل موفق به ایجاد فضایی زیباتر و دلنشین تری شد.

در واقع ایجاد زیبایی در دکوراسیون منزل لزوما نیاز به خرید مبلمان گران قیمت و یا لوازم دکوری لوکس ندارد بلکه با ایجاد هماهنگی و تناسب میان لوازم و عناصر موجود و یا حذف بعضی لوازم و اضافه کردن عناصری کوچک نیز میتوان تغییری زیبا و در خور توجه به وجود آورد.

این ایجاد هماهنگی گاهی تنها با تغییر دادن رنگ لوازم موجود و یا تغییر رنگ عناصر دکوراسیون داخلی از جمله دیوارها یا رنگ و طرح روکش مبلها یا روتختی و ... میتواند ایجاد شود. به خصوص دیوارها که به دلیل تشکیل دادن سطوح بزرگ و اصلی ساختمان نقش مهمی در تغییر دکوراسیون منزل دارند.

با تغییر ساده ای در طرح دیوارها ، به طور مثال به کار بردن کاغذ دیواری در کنار سطوح رنگ شده و یا استفاده از پتینه کاری و .... میتوان نمای دکوراسیون داخلی را به طور قابل توجهی تغییر داد و فضا را از یکنواختی در آورد. گلدانها و فلاورباکس ها نیز نقش زیباسازی خاصی در دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون اداری و به طور کلی دکوراسیون داخلی ایفا می کنند و میتوان با طراحی گلدانهای خاص و دکوراتیو به فضای خانه زیبایی و طراوت بسیار بخشید.

پرده ها نیز نقش مهمی در تغییر دکوراسیون منزل دارند و میتوان با طرحی ساده و رنگی متناسب با دکوراسیون داخلی پرده ای زیبا برای خانه مهیا کرد. میتوان برای ایجاد هارمونی در دکوراسیون ، با طرحی مشابه پارچه پرده، کوسن های کوچک و زیبا برای مبلمان و تخت خواب تهیه کرده و با این کار به تکمیل دکوراسیون داخلی زیبای منزل کمک کرد.

در مطالب بعدی در رابطه با تغییر دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان ، طراحی نما ، طراحی سقف کاذب زیبا و دکوراتیو و ..... مطالبی را بیان خواهیم کرد.

 

منبع: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت


نوشته شده در  یکشنبه 95/9/28ساعت  11:0 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()

کافی‌شاپ اصیلی به نام کافه آتلیه L، واقع در کلوژ-نپوکا، دومین شهر پرجمعیت در رومانی (که اغلب به نام کلوژ شناخته می شود)، به طور روزانه بازدیدکنندگان بسیاری را به منظور اظهار امتنان از طراحی منحصر به فرد و جالب فضای دکوراسیون داخلی‌ اش جذب می کند. در اینجا توصیفی از سوی توسعه دهندگان پروژه آورده می شود: «ایده‌ی برنامه ریزی از چیزی ساده آغاز شد: نیاز به فضایی برای تاثیرگذاری بر حالت ظریفی از ادراک، این نوع ادراک تنها به شیوه ای فرهنگی قابل گسترش است.»

دکوراسیون داخلی

بنابراین فضایی به منظور ترویج و حفظ فرهنگ تعبیه شده است.  ایده دکوراسیون داخلی کافه آتلیه L حاصل دو مفهوم در همگرایی دو تیم، یعنی ماریوس بوکان، ولاد پل، جورج موسویا در یک سو، و دن پل، بوگدان گوتیا و تیبریو بوکار در سوی دیگر بود.

تیم دوم طراحی داخلی از سه نفر دانشجوی معماری تشکیل شده بود، که تمرکز اصلی آنها بر مفهوم زبانِ فضا به دنبال گسترش لینکی واضح بین فضا و هویت بود. این مفهوم ایده‌ی تیم اول برای استقرار کافه فرهنگی در منطقه شهری کلوژ را تثبیت کرد.

دکوراسیون داخلی

در نهایت کلاژ مقوایی کافه-فرهنگ عنصری بود که محل واقع در خیابان Memorandumului کلوژ را توصیف می‌کرد. پس از چند ماه کار، در روز 13 مه 2010 بازگشایی رسمی کافه انجام شد.

کار با داوطلبان برای بررسی تنش تلاش موثر و برای جو ایجاد شده توسط آنها، برای حال و هوای ورودی به آتلیه و وضعیت خوب آن مفید بود. اگر چه اینجا محلی با دکوراسیون داخلی‌ و مبلمان «متفاوت» است، ما در واقع هر روز چیزهای کوچکی که منجر به نزدیک تر شدنمان می‌شود، جشن می‌گیریم.

دکوراسیون داخلی

در نزدیکی کافه، طرحی فرهنگی شامل: کارگاه های آموزشی، نمایشگاه‌های پرتره و کاریکاتور و عکس، کنسرت ها، تئاتر ارائه کردیم که بخشی از ارتباط بین فضا و هویت بود و با الهام‌بخشی از کلاژهای مقوایی و کافه ارتقا می‌یافت.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی‌ شاه توت


نوشته شده در  یکشنبه 95/9/21ساعت  12:0 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()

تعجب‌برانگیز نیست که دکوراسیون منزل به سبک و طراحی اسکاندیناوی به طور مداوم بالای جدول مد جهانی قرار دارد، صرف نظر از هر چیز دیگری، تداوم سیالیت از ویژگی‌های آن می باشد. سادگی و عملکردگرایی ذاتی طراحی اسکاندیناوی است که آن را بسیار خاص می کند، و از آنجایی که مالکان مدرن برای دکوراسیون داخلی منزل خود مشتاق ترکیبی از زیبایی شناسی مینیمال و تزئیناتی آرامش بخش هستند، این سبک برای خانه های معاصر مناسب تر به نظر می رسد. با طراحی مفهوم‌گرای استودیو IMAGE BOX، دکوراسیون منزل آپارتمان نروژی همه‌ی ویژگی‌های زیبایی، بی زمانی و بدیع بودن طراحی اسکاندیناوی را به بهترین شکل در خود دارد!

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

در توصیف طراحی داخلی این خانه میتوان گفت که سفید، رنگ منتخب در اینجاست که با فضایی طراحی شده دارای پنجره های بزرگ برای دریافت نور طبیعی فراوان همراه شده است. فضای نشیمن نیز با کنتراست بافتِ کافی بدون شکستن طرح رنگ، با دیوار آجری سفید، دکور چوب و الوار طبیعی، و البته پس زمینه سفید آراسته به این سبک وفادار مانده است. مبلمان نیز پذیرای زیبایی نوردیک و فرم عملکردگرا می باشد، شومینه‌ی کنجی دوست داشتنی هم یک نقطه کانونی راحت برای گفتگو و مطالعه فراهم آورده است.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی

interior-decoration

interior-decoration

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت


نوشته شده در  یکشنبه 95/9/14ساعت  8:0 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()

 

شرکت معماری دِ مِزا، استودیوی درجه اول سان فرانسیسکو، سرمایه گذاری در بازسازی پنت هاوس بام اقیانوس آرام را با همکاری طراح داخلی "jenn Kesteloot" به پایان رسانیدند.

این معماران به طور کامل دکوراسیون داخلی این آپارتمان بلند مرتبه و وسیع 2500 فوت مربعی (پنت هاوس) که در سال 1925 در بام اقیانوس آرام، منطقه ‌ای مرفه ‌نشین در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا بنا شده بود، بازسازی کردند.

دکوراسیون داخلی

پنت هاوس بام اقیانوس آرام توسط شرکت معماری دِ مِزا به شکل زیر توصیف می شود:

" بازسازی کامل فضای داخلی واحد طبقه اول در ساختمان با شکوه بام اقیانوس آرام در سال 1925 ساخته شده است.

این بازسازی ساختمان جدید بالای سقف را با یک پله مارپیچی ادغام کرده است و "پنت هاوس" به اتاقی در فضای باز متصل شده است.

دکوراسیون داخلی

این واحد دارای 2 اتاق خواب، یک محل استراحت، 2 حمام، یک توالت زنانه، یک اتاق مهمان و ناهار خوری به روز و یک آشپزخانه باز است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

سبک معماری، ویوهای دراماتیکی به خلیج سان فرانسیسکو و پل گلدن گیت در شمال، منظره اقیانوس آرام در غرب و شهر به سمت جنوب فراهم آورده است.

ساختمان پس از اتمام شامل اتاق‌ها و درب‌های چوبی رنگ آمیزی شده، کفپوش چوب ماهون مهندسی ساخت در هماهنگی با پله مارپیچی چوب ماهون است.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

خرپشته ورود به بام با سنگ گدازه و خرپشته و اتاق ipe با حفاظ‌های بدون فریم شیشه ای، آتشدان بنزینی بسیار گرم، ظروف گیاهی تحت آبیاری و حتی یک پارک چمن مصنوعی تکمیل شده است. اوه، و وان آب داغ خورشیدی برای سرگرمی‌های بسیار زیر نور خورشید را فراموش نکنید! "

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت


نوشته شده در  یکشنبه 95/9/7ساعت  8:0 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دکوراسیون داخلی گالری هنری بیشو در توکیو
دکوراسیون اداری الهام بخش در دفتر کار معماران فضا
طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان کودکان بورگر
دکوراسیون داخلی رستورانهای خاص در میلان
پنجره و مبلمان در طراحی داخلی آشپزخانه کوچک
طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ
راهنمای قرار دادن وسایل در آشپزخانه کوچک
نکات چیدمان آشپزخانه کوچک
تعریف مینیمال و ویژگیهای آن در طراحی داخلی
طراحی دکور داخلی اتاق خواب سبک ویکتوریایی
استانداردهای طراحی دکوراسیون داخلی اداری
تاریخچه سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی
نکاتی مربوط به طراحی دکوراسیون اداری
[عناوین آرشیوشده]