سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکوراتورها و مهندسین طراحی داخلی هر سال ایده های جدیدی برای ایجاد تنوع در این صنعت پرطرفدار به مخاطبان خود معرفی می کنند. اما نکته ای که قابل توجه و تامل است از بین رفتن مرزها و باید و نبایدها در دکوراسیون بوده که باعث می شود سلیقه شخصی افراد در طراحی بیش تر شده و درنتیجه احساس آرامش و تعلق خاطر بیش تری در فضا داشته باشند. در همین راستا شرکت های دکوراسیون داخلی با آغاز سال میلادی جدید، طراحی دکوراسیون داخلی  2018 را به ما معرفی خواهند کرد. عناصر مهم و اصلی در این تعریف رنگ، مبلمان، المان های دکوراتیو و نورپردازی خواهند بود.
نکات دکوراسیون 2018
رنگ



مسلما با انتخاب رنگ بنفش به عنوان رنگ سال، دیدن آن در دکوراسیون دور از ذهن نیست. این رنگ می تواند در مبلمان، فرش و حتی تابلوهای دکوراتیو دکوراسیون منزلظهور کند. اما باید این را به شما بگویم که ترکیب های رنگی خاص می تواند جلوه ای خاص به فضا و
طراحی دکوراسیون داخلی شما ببخشید. بنابراین خود را محدود به رنگ خاصی نکنید. سعی کنید رنگ های روشن و جسورانه را به کار ببرید. البته بهتر است برای این کار رنگ کف، سقف و دیوارها را به رنگ خنثی در نظر بگیرید تا مبلمان و وسایل خاص خودی نشان دهند.

مبلمان

دکوراسیون منزل

از نظر طراحان و مشاوران 
طراحی دکوراسیون داخلی ،مبلمان سال 2018 به صورت پارچه ای یکپارچه، نهایتا با پایه های چوبی است. در این سال مبل ها با تزیینات زیاد و به سبک کلاسیک را کاملا فراموش کنید. همچنین انتخاب پارچه و رنگ مبل تنوع بیش تری یافته و می توانید ترکیب چند رنگ و یا چند طرح را به کار ببرید. کوسن های نقش دار هم که دیگر نیازی به معرفی ندارند و به خوبی روی مبلمان شما می نشینند. این مبلمان می تواند مانند سبک مدرن، دارای خطوط صاف و مستقیم بوده و یا کمی انحنا و مدل خاص داشته باشد. بهتر است رنگ و نقش پارچه را متناسب با مدل مبل انتخاب نمایید.

المان های دکوراتیو
 


    پارتیشن



پارتیشن ها یا جداکننده ها سال های زیادی است که در معماری داخلی و دکوراسیونجایگاه ویژه ای پیدا کرده اند، به خصوص از زمانی که از حالت صلب و دیوار مانند خود خارج شده و به یک جداره شفاف تبدیل گشتند.
ممکن است در نظر اول این طرح ها کلاسیک به نظر بیایند، ولی شاید بد نباشد با این کار کمی لوکس بودن را وارد فضای خود کنید. البته از دیگر پیشنهادات ما برای فضاهای کوچک تر استفاده از کتابخانه های ظریف و شیک به عنوان یک جداکننده است که در عین تفکیک فضا باعث تاریک تر شدن آن نمی شود.

دکور


پیشنهاد دکوراسیون 2018 به کاربردن دکور و قفسه های بسیار ساده بدون هیچ گونه تزیینات اضافی است. اگر از دکور چوبی استفاده می کنید، آن را بدون شیشه و هماهنگ با چوب مبلمان خود انتخاب نمایید. اما اگر از دکورهای چوبی خسته شده اید، مدل های فلزی و سبک روح تازه ای به فضای شما می بخشند.

 آینه در
طراحی دکوراسیون داخلی


آینه از عناصر جداناشدنی دکوراسیون خانه است. اما پیشنهاد ما به شما استفاده از آینه های لوکس تر است. اگر آینه شما طرح خاص و لوکس داشته باشد، علاوه بر کارآیی هایی که در فضا از خود نشان می دهد، به عنوان یک عنصر دکوراتیو دیوارتان را مزین خواهد کرد.
نورپردازی



اصل آخر در دکوراسیون سال 2018 نوپردازی است. برای این کار شما دو گزینه دارید که متناسب با نکاتی که در بالا به آن ها اشاره کردم، می توانید بهترین را انتخاب نمایید. گزینه اول به کار بردن لوسترها و چراغ های دکوراتیو با مدل های خاص است. مهم نیست که کلاسیک و لوکس باشد یا کاملا مدرن! مهم این است که نقش یک عنصر دکوراتیو را برای شما بازی کند. در حالت دوم، انتخاب شما می تواند نورپردازی مخفی باشد. در این حالت یک نورپردازی یکنواخت به دست می آورید، بدون هیچ چراغ و لوستر اضافی. این بستگی به سلیقه و سبک
طراحی دکوراسیون داخلی شما خواهد داشت.

نوشته شده در  پنج شنبه 97/1/16ساعت  6:24 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دکوراسیون داخلی گالری هنری بیشو در توکیو
دکوراسیون اداری الهام بخش در دفتر کار معماران فضا
طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان کودکان بورگر
دکوراسیون داخلی رستورانهای خاص در میلان
پنجره و مبلمان در طراحی داخلی آشپزخانه کوچک
طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ
راهنمای قرار دادن وسایل در آشپزخانه کوچک
نکات چیدمان آشپزخانه کوچک
تعریف مینیمال و ویژگیهای آن در طراحی داخلی
طراحی دکور داخلی اتاق خواب سبک ویکتوریایی
استانداردهای طراحی دکوراسیون داخلی اداری
تاریخچه سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی
نکاتی مربوط به طراحی دکوراسیون اداری
[عناوین آرشیوشده]