سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جذابیت دکوراسیون منزل با ناهارخوری به سبک استوایی

این ایده که دکوراسیون یک خانه به سبک استوایی طراحی شود، حس لذت­ بخشی را به ارمغان می­آورد. وجود وسایل عجیب درون اتاقی که با این سبک تزئین شده یکی از دلایلی است که بسیاری از صاحب خانه­ ها را به استفاده از این سبک ترغیب می­کند. هر چند که سبک استوایی منحصر به فرد و یکپارچه نیست، و شکل­های مختلفی از دکوراسیون داخلی در این سبک گسترده وجود دارد که تا حد زیادی متفاوت از یکدیگر هستند. انتخاب از بین آنها نیز بستگی به الهام بخشی آن طرح برای شما، منطقه­ ای که نظر شما را به خود جلب کرده و البته میزان منحصر به فرد بودن خانه شما و یک مکان مناسب برای یک اتاق ناهارخوری به سبک استوایی، دارد. اتاق ناهارخوری به سبک استوایی به طور کلی با رنگ­ها و طراوت پرشده و از سبکهای  سنتی و رسمی که برای اتاق­های غذاخوری به کار برده می­شد، بسیار دور به نظر می رسد. در این سبک دکوراسیون منزل یک مفهوم تنوع­ طلبانه نهفته است که شما نمی­توانید آن را نادیده بگیرید. البته، اضافه کردن الگوهای شاد و جسورانه و افزودن رنگ سبز به میزان غنای طرح کمک می­کند. پس چرا از این طرح­های پیش­ و پا افتاده جدا نمی­شوید و در اتاق ناهار خوری یک تحول به سبک استوایی ایجاد نمی­کنید؟

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

پاشیدن بی نظم رنگ در دکوراسیون منزل

یکی از مزیت های بزرگ یک اتاق ناهار خوری با سبک استوایی، طیف گسترده استفاده از رنگ در آن است به گونه­ ای که شما می توانید بدون اینکه احساس کنید فضا بیش از حد پر زرق و برق شده است، از رنگ­ها استفاده کنید. حتی اگر با گذشت زمان همچنان استفاده از رنگ زمینه خنثی و روشن معمول است، اتاق ناهارخوری به سبک استوایی به راحتی و بدون زحمت می­تواند این کلیشه را بشکند. یک خط به رنگ فیروزه ای تیره همراه با رنگ سفید و رنگ های قرمز، سبز و زرد اخرایی، به سبک استوایی از سواحل بی پایان و حیات وحش شگفت انگیز کارائیب و مناطق اطراف آن الهام گرفته شده است.

اتاق ناهار خوری خیره کننده استوایی به رنگ فیروزه ای با صندلی­های رنگارنگ

کسانی که می خواهند از مناطق استوایی الهام بگیرند اما مایل به استفاده از سایه­ های معمولی به رنگ سبز و آبی به عنوان رنگ پایه در اتاق ناهار خوری نیستند، می توانند رنگ زرد را به عنوان یک جایگزین برگزینند. این رنگی است که هرگز از مد نمی ­افتد و حتی به کوچکترین فضاهای ناهار خوری، حس طراوت آفتابی می­دهد.

دکوراسیون منزل

 

بالکن­هایی به سبک استوایی برای صرف صبحانه با صندلی رنگارنگ

دکوراسیون منزل

 

معمولا از رنگ بنفش در دکوراسیون منزل به سبک استوایی استفاده نمی­شود. اما نفیس بودن اتاق ناهار خوری به دلیل ترکیب شدن رنگ­های روشن با گیاهان در فضای داخلی، پرده­هایی با طرح گل در پس زمینه، و دکوراسیونی که به نظر به سبک استوایی است، می­باشد. آینه با قاب­های منحصر به فرد در زمینه کار نیز، با وجود نبودن در کنار دریا، بر جو لطیف و دل­انگیز اتاق­ ناهارخوری می­افزاید.

دکوراسیون منزل

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

 


نوشته شده در  پنج شنبه 96/8/25ساعت  5:0 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()

ست کردن رنگ خاکستری مایل به قهوه ای در دکوراسیون داخلی

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای به علت قابلیت ترکیبی وسیعی که با تمامی طیف های رنگی دارد انتخاب محبوبی برای دیوارها در علم دکوراسیون داخلی به شمار می رود. رنگ خاکستری مایل به قهوه ای نه خاکستری است و نه قهوه ای بلکه ترکیبی از دو رنگ زیبای قهوه ای و خاکستری می باشد. این رنگ طیف های گرم و سرد، روشن و تیره خاکستری مایل به قهوه ای را شامل می شود.

تزئینات دکوراسیون داخلی به وسیله این رنگ بسیار دلچسب و آسان خواهد بود چراکه انتخاب این رنگ باعث ایجاد آرامش نسبی در طراحی اتاق های خواب و هم چنین سرویس های بهداشتی می شود. امروز ما قصد داریم انتخابهای گوناگون طراحی داخلی با استفاده از رنگ خاکستری قهوه ای شگفت انگیز را برای شما عنوان کنیم . ادامه مطلب را برای مجموعه ای از عکس ها و ایده های الهام بخش برای طراحی دکوراسیون داخلی بخوانید.

 


خاکستری مایل به قهوه ای در مواجهه با خاکستری

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای و خاکستری به عنوان دو عضو در یک بدن هستند که استفاده از این رنگها در اتاق ها سبب حس آرامش و طراحی دکوراسیون داخلی مدرن می شود. از استفاده از این دو رنگ در کنار هم دریغ نکنید.

دکوراسیون داخلی

خاکستری مایل به قهوه ای در کنار خاکستری برای پوشش شومینه

 

رنگ خاکستری بر روی یک دیوار خاکستری مایل به قهوه ای سبب ایجاد کنتراست جذابی در دکوراسیون داخلی اتاق شیک زیر شده است. خاکستری به طور هنرمندانه ای در کف و مبلمان اتاق منعکس شده است.

دکوراسیون داخلی

خاکستری مایل به قهوه ای در کنار خاکستری در یک اتاق نشیمن مدرن

 

شما می توانید با انتخاب رنگ خاکستری تیره از طیفهای رنگی خاکستری مایل به قهوه ای چشم اندازی جذاب را در دکوراسیون منزل انتخاب کنید. آینه ها و استیل ها صحنه ای زیبا از ایجاد رنگ سرد به روز را جلوه می دهند.

دکوراسیون منزل

خاکستری مایل به قهوه ای در کنار خاکستری در این سرویس بهداشتی مدرن

 

ملحفه های خاکستری یک احساس ظریف را به اتاق خواب می افزاید که یک جنبه امتیازی برای طراحی جزئیات بافت الگو در طراحی سرتاج های تخت ها را داراست.

دکوراسیون داخلیخاکستری مایل به قهوه ای در کنار خاکستری در دکوراسیون داخلی یک اتاق خواب گرم و نرم

 

در حمام کاشیکاری و تر و تمیز زیر به سختی میشود گفت که کجا رنگ خاکستری تمام شده و رنگ خاکستری مایل به قهوه ای آغاز می شود. دقیقا به همین دلیل ما عاشق این فضا هستیم.

دکوراسیون داخلی

خنثای گرم در طراحی داخلی این حمامِ براق

 

این مطلب ادامه دارد...

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت


نوشته شده در  پنج شنبه 96/8/18ساعت  5:0 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()

جدید‌ترین طرح گروه معماری گلن توماس به نام "خانه‌ی شیشه‌ای" در واقع بازسازی ساختمان یک خانه‌ی سه طبقه‌ی سبک ویکتوریایی در منطقه‌ی حفاظت شده‌ی ولز و متعلق به یک زوج و دو فرزندشان است که به صورت بسیار مدرن توسعه پیدا کرده است.

هرچند که تمایل مشتریان به حفظ هرچه بیشتر عناصر اصلی ساختمان بود، اما خواسته‌ی اصلی آنها نور بود. تحقق این خواسته در یک خانه‌ی بزرگ و نمور عصر ویکتوریایی کار دشواری بود.

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان    بازسازی ساختمان

پیش از این مطلب نیز بازسازی ساختمان سه طبقه یک آپارتمان مسکونی در بوداپست را مورد بررسی قرار دادیم.

در این پروژه با همکاری مهندس ساختمان، بسیاری از دیوارهای باربر در فرایند بازسازی منهدم شدند تا در عین ایجاد فضای داخلی طرح باز امکان سرازیر شدن نور طبیعی به هسته‌ی خانه و دکوراسیون منزل را میسر کنند. سقف دارای ارتفاع دوگانه‌ای که اخیرا به خانه اضافه شده بود، برداشته شده و یک شیشه‌ی سقفی طویل 9 متری ساختمانی جای آن قرار گرفت که ساخت آلمان بوده و با جرثقیل در محل قرار داده ‌شد.

دیوارهای بخش پشتی طبقه همکف با دیوارهای تمام قد شیشه‌ای جایگزین شدند. پوسته‌ی جدید و شفاف ساختمان، لذت تماشای آسمان  و خیابان پر درخت مجاور خانه را که از هر نقطه‌ی طبقه‌ی همکف قابل مشاهده است ایجاد می‌کند.

بازسازی ساختمان    بازسازی ساختمان

در جای جای خانه، درهای بلند کشویی در فضاهای باز قرار گرفته‌اند که به شکلی نامحسوش اتاق‌ها را به فضا‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کنند و محیطی انعطاف پذیر برای ساکنان فراهم کرده‌‌اند.

سقف مسطح جدید بخش پشتی طبقه همکف که روکشی از جنس آلومینیوم آنتراسیت داراست هم نوعی یکپارچگی داخلی بین آشپزخانه‌ی اپن و فضای غذاخوری ایجاد کرده و چهارچوبی برای باغ ساخته است. آشپزخانه‌ی لاک مات خاکستری از جنس چوب اوکالیپتوس دست ساز، پرده‌ی سینمایی کشویی، اتاق بخار شیشه‌ای و فاقد اسکلت و سیستم یکپارچه‌ی صوتی و نوری خانه، محیطی با دکوراسیون داخلی کاملا مدرن و دقیق مهندسی ایجاد می‌کنند؛ فضایی بازسازی شده با طراحی صمیمی و معاصر در دل یک خانه‌ی ویکتوریایی.

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

 

مطلب مرتبط: بازسازی ساختمان ایستگاه آتش نشانی قدیمی به اتاقی مدرن

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز می باشد.


نوشته شده در  پنج شنبه 96/8/11ساعت  2:0 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()

دکوراسیون منزلی در مونترال، زندگی در آغوش خانواده

طراحی داخلی خانه ای مدرن واقع در قلب منطقه ویلری، مونترال، پروژه طراحی دکوراسیون منزل مربوط به خانه  دِ گاسپه توسط شرکت معماری La SHED است که شامل بازسازی اساسی ساختمان موجود که به واسطه بازسازی قبلی، بسیاری از ویژگی­های اصلی خود را از دست داده بود. فضای دوبلکس قدیمی، که شامل یک گاراژ و ضمایم آن، که به یک منزل خانوادگی، تنها برای 2 بزرگسال و 2 کودک تبدیل شده است. طراحان پروژه تصمیم به ایجاد یک نمای معاصر یکپارچه با توجه به سبک خانه­ های اطراف گرفتند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل با طراحی مدرن داخلی شامل یک بلوک فشرده حاوی نواحی خدماتی (دیوارها، حمام، و فضای انبار و ذخیره سازی) می باشد که در نزدیکی در ورودی قرار گرفته است. این طراحی برای ایجاد یک جدایی صمیمی بین ورودی و فضای زندگی انجام شده است. گذشته از آن، در آشپزخانه، ساکنان می توانند از نمایی از همه قسمت­های مشترک لذت ببرد. این سبک طراحی برای نور و تعاملات اجتماعی عالی است.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

اتاق نشیمن دارای دو برابر ارتفاع سقف است، و از نوری که از طبقه اول به طبقه همکف می­ آید سود می برد. این فضا بین 2 قطعه کاری قرار داشت، که موجب فیلتر و بازی با ادراک ساکنان محدوده مکانی اتاق نشیمن بود. در یک طرف از دکوراسیون منزل یک قفسه زیبای کتاب، فضایی مرتفع را پوشانده و به عنوان یک صفحه که پله ها را پوشش می­ داد، عمل می­کرد. این قرص نازک فولادی سفید در نرده چوبی یکپارچه شده و کنتراستی با پس زمینه نارنجی که توسط پله ها ارائه شده بود، ایجاد می­کرد.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون منزل

خانه مدرن (1) در قسمت عقب، حجم اصلی خانه در حالی که بخشی از طبقه اول را به منظور ایجاد یک پاسیو از بین ­برد، حفظ شد. این حذف منجر به کاهش تراکم ساختمان در رابطه با حیاط خلوت شد، در حالی که باغی با نور طبیعی بیشتر و یک خط دید باز، ارائه می­کرد.

پوشش فولادی موجدار گالوانیزه به منظور روشن کردن منطقه بیرونی محصور، در طبقه اول به کار گرفته شد، در حالی که یک کنتراست پایدار بین عناصر سیاه و سفید مختلف ساختمان و حصار جدا کننده حیاط از کوچه و خیابان را فراهم می کند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت


نوشته شده در  پنج شنبه 96/8/4ساعت  2:0 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دکوراسیون داخلی گالری هنری بیشو در توکیو
دکوراسیون اداری الهام بخش در دفتر کار معماران فضا
طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان کودکان بورگر
دکوراسیون داخلی رستورانهای خاص در میلان
پنجره و مبلمان در طراحی داخلی آشپزخانه کوچک
طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ
راهنمای قرار دادن وسایل در آشپزخانه کوچک
نکات چیدمان آشپزخانه کوچک
تعریف مینیمال و ویژگیهای آن در طراحی داخلی
طراحی دکور داخلی اتاق خواب سبک ویکتوریایی
استانداردهای طراحی دکوراسیون داخلی اداری
تاریخچه سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی
نکاتی مربوط به طراحی دکوراسیون اداری
[عناوین آرشیوشده]