سفارش تبلیغ
صبا ویژن

? طـــــــرح چـــهار خـــانه
برخی از شما ممکن است به طرح های چهارخانه یا راه راه بر روی دیوارهای دکوراسیون داخلی آشپزخانه علاقه داشته باشید. گهگاه می توان چنین طرح هایی را از میان کاغذهای دیواری یافت. اما اگر طرح دلخواه خود را نیافتید، ناامید نشوید. خودتان دست به کار شوید و الگوی مورد نظر را پدید آورید.
? نخست کل دیوارها را به رنگ سفید یا کرم بسیار روشن در آورید. دقت کنید که زیرسازی رنگ ها در
بازسازی ساختمان به درستی صورت گیرد و سطح دیوار صاف و یکدست باشد. سپس، نوارهای باریکی از کاغذ تهیه کنید و درون آنها را با تیغ ببرید و در دکوراسیون منزل به کار ببرید.
? این نوارها را بر روی دیوارها قرار دهید و درون شان را رنگ آمیزی کنید. مثلاً اگر زمینه ی اصلی کرم رنگ است، می توانید برای نوارها از رنگ سفید استفاده کنید.
? پس از این که رنگ خشک شد، نوارها را به صورت افقی قرار دهید تا خطوط افقی را نیز بر روی دیوار پدید آورید. برای این که خطوط صاف و موازی باشند، دقت بسیاری لازم است. برای این منظور، می توانید مثلاً برای کشیدن خطوط عمودی، بالا و پایین دیوار را به فاصله های 10 سانتی متری علامت گذاری کنید تا بتوانید نوارها را دقیقاً موازی هم قرار دهید.
اگر سراسر دکوراسیون داخلی آشپزخانه سفید باشد، احساس خواهید کرد که در بیمارستان هستید. از این رو، برای جلوگیری از سادگی بیش از حد، رنگ هایی را نیز به طرح خود بیفزایید.
? آبی آشپزخانه
با رنگ ها و شیوه ها و طرح های مختلف رنگ آمیزی در
دکوراسیون منزل ، جذابیت را برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه ی خود به ارمغان آورید. یکی از رنگ های جذاب در آشپزخانه، رنگ آبی است. کاشی های آبی نیز می توانند همین جلوه را پدید آورند.
اگر در زمینه ی اصلی رنگ دیوارها یا کاشی ها، طرح ها و خطوطی نیز دیده شود، بر جذابیت فضا افزوده می شود. از این رو، سعی کنید طرحی را برگزینید که بافت آن نیز به دلنشین کردن فضا کمک کند. 


در مطالب بعدی ما با دکوراسیون مغازه و دکوراسیون اداری و بازسازی ساختمان و طراحی نما و طراحی و اجرای سقف کاذب با ما همراه باشید.


نوشته شده در  شنبه 93/5/25ساعت  7:37 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()

دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های  دکوراسیون منزل در هر خانه است که فعالیت های بسیاری در آن انجام می شود و تاثیر زیادی در زیبایی  دکوراسیون منزل دارد. بنابراین، با اطمینان خاطر می توانید از رنگ های روشن و درخشان که احساس انرژی را با خود به همراه می آورند، در دکوراسیون داخلی استفاده کنید. اگر علاقمند نیستید که از چند رنگ بر روی هر یک از دیوارها بهره ببرید، تنها یک رنگ را به کار برید. با این همه، استفاده از چند رنگ، آن جا که تقابل هایی میان رنگ ها پدید آید، می تواند منظره ی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را مدرن کند. 



یک نکته در دکوراسیون داخلی آشپزخانه اینست که کابینت و دیگر فضاهای نگهداری وسایل و مواد غذایی فضای کافی داشته باشد تا نمای آن آشفته و درهم ریخته به نظر نرسد. بدین ترتیب، جای بیشتری برای قرار دادن لوازم مفید و زیبا خواهیم داشت.
استفاده از مبلمان مدرن در آشپزخانه ی ساختمانهایی با  دکوراسیون منزل مدرن معمولا به صورت آشپزخانه جزیره ، و نیز آشپزخانه اوپن و یا آشپزخانه دیواری صورت میگیرد.


رنگ های نارنجی، قرمز، زرد و سبز، حس زنده بودن و شکوه را برای دکوراسیون داخلی این آشپزخانه به ارمغان آورده اند.


این حس حاصل تقابل رنگ های دیوارها و وسایل است. هرگاه احساس کنید که نیاز به روحی جدید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارید، به آسانی می توانید برخی از خرده وسایل را عوض کنید و به جای آنها جایگزین هایی با رنگ جدید تهیه کنید .

در مطالب بعدی ما با دکوراسیون مغازه و دکوراسیون اداری و بازسازی ساختمان و طراحی نما و طراحی و اجرای سقف کاذب با ما همراه باشید.


نوشته شده در  شنبه 93/5/25ساعت  7:35 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()

 

انتخاب گونه زیستی آکواریوم
آکواریوم ها را می توان به چهار گونه استوایی ، مرجانی ( آب شور ) ، رودخانه ای و مردابی طراحی کرد ، انتخاب گونه ای خاص به شرایط اقلیمی مکانی که آکواریوم در آن قرار می گیرد بستگی دارد. به عنوان مثال انتخاب طرح استوایی مستلزم و جود نور طبیعی مناسب و دمای معتدل در دکوراسیون داخلی آن محیط است .
در اینجا بصورت جداگانه گونه های مختلف را مورد بر رسی قرار می دهیم.

طراحی آکواریوم استوایی
همان طور که قبلا" گفته شد ساختار آکواریوم استوایی به گونه ایست که نیازمند نور زیاد و دمای مناسب در  دکوراسیون منزل است ، البته نور بیش از حد نیز باعث رشد نا متجانس جلبکها می شود و به ظاهر آکواریوم لطمه زیادی می زند .
در طراحی اکواریوم استوایی از گیاهان آبزی بصورت فشرده استفاده نمایید و سعی کنید حتی الامکان تمامی نقاط آکواریوم را پوشش دهید . از گیاهان استوایی می توان والیز نریا ، کریپتون و برگ سیبی را نام برد .
دمای مناسب برای این گونه 28 تا 32 درجه سانتیگراد است. مرحله بعد انتخاب گونه ماهیان است ، گوپی ، آنجل ، بلک ویدو ، نئون و انواع تترا ها ماهیان آکواریوم استوایی را تشکیل می دهند .

کاربرد آکواریوم مرجانی در دکوراسیون مغازه و دکوراسیون منزل و دکوراسیون داخلی اماکن تجاری
طراحی آکواریوم مرجانی در دکوراسیون منزل
همان طور که از نامش پیداست ، آکواریوم مرجانی محیطی پوشیده از مر جان ها و صدف های در یایی است .
آب این گونه شور است و می بایست از ماهیان آب شور ( دریایی ) استفاده کرد . دلقک ماهی ، آنجل آنتن دار ، خفاش ، خروس دریایی می توانند به عنوان ماهیان این گونه انتخاب شوند.

طراحی آکواریوم رود خانه ای
همه می دانیم که رودخانه ها پوشیده از قلوه سنگ و صخره های سنگی هستند ، بنابر این سعی کنید آکواریوم را به شکل کف رود خانه طراحی کنید ، استفاده از تعدادی صخره کوچک آکواریوم را به محیط طبیعی نزدیکتر می کند و باعث زیبایی دکوراسیون مغازه و دکوراسیون منزل میشود. .
بهتر است در آکواریوم رودخانه ای از ماهیان گوشتخوار استفاده کنید ، ماهیان مناسب این محیط اسکار ، دراگون ، کارد ماهی ، و انواع سیچلاید ها هستند .
استفاده از گیاه در این آکواریوم پیشنهاد نمی شود زیرا معمولا" توسط ماهیان نابود و ریشه کن می شوند . دمای مناسب برای این گونه 22 تا 28 در جه سانتیگراد با نور ملایم است .


طراحی آکواریوم مردابی
ماهیان مناسب این گونه را فایتر ، کت فیش ، پوزه خرگوشی و گورامی ها تشکیل می دهند . گیاه گندمی نیز مناسب ترین گیاه برای این آکواریوم است.


بر خلاف تصور مردم ما راه اندازی و نگهداری یک آکواریوم بسیار ساده است و نیازمند داشتن تخصص خاصی نیست . خوشبختانه در ایران به میزان قابل ملاحضه ای فرهنگ نگهداری آکواریوم رشد کرده است و افراد زیادی به پرورش و نگهداری این موجودات دوست داشتنی روی آورده اند.


نوشته شده در  شنبه 93/5/25ساعت  12:31 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()

از آنجا که دیوارها گسترده ترین سطوح اصلی خانه و دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون تجاری ، دکوراسیون رستوران و فست فود و بازسازی ساختمان یا هر مکان بسته دیگری هستند،هنگامی که فردی وارد فضایی می شود، عمده ترین سطوحی که در مقابل دیدگان او قرار می گیرند، دیوارهای محیط هستند.در نتیجه میزان تأثیرگذاری شان بر محیط نیز نسبت به سطوح دیگر شامل کف ها و سقف ها به مراتب بیشتر است. لذا علاوه بر مسائل کاربردی و وظیفه آنها در تفکیک فضا و ایجاد استقلال ، به نکات دکوراسیون منزل و نقش آنها در این زمینه نیز باید توجه کرد. وقتی وارد فضایی می شوید که با زیباترین و مناسب ترین لوازم دکوراسیون داخلی مبله شده ، ولی سطوح دیوارها خالی است و کوچک ترین تدبیری برای انتخاب دیوارکوب ( به صورت عام کلمه ) اندیشیده نشده است ، خلائی در دکوراسیون منزل احساس می شود که تابلوها، یکی از عمده ترین راهکارهای رفع این خلاء هستند.تابلوها اگرچه اغلب با هدف تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند ولی در پس ظاهر این هدف ، مسئولیت های کاربردی نیز در دکوراسیون داخلی فضا برعهده دارند. آنها جایگاه ویژه ای در تغییر حال و هوای محیط دارند و در نتیجه بر روح و روان افراد ساکن در آن مکان نیز تأثیرمی گذارند. موضوع اثر هنری ، رنگ های به کار رفته در آن و حتی قاب انتخابی برای تابلو از جمله عوامل بسیار مؤثر بر محیط هستند؛ یعنی با نصب چند تابلو بر روی دیوار، با وجود تمام وقتی که صرف تهیه و چیدمان لوازم دکوراسیون داخلی آن شده است ، می توان هماهنگی و احساس حاکم در محیط را برهم ریخت و یا برعکس ، دستیابی به هدف مورد نظر در آن فضا را تسهیل بخشید. صرفنظر از همه اینها گاهی نقش های کاربردی عظیم تری نیز به تابلوها محول می شود که از جمله می توان "تغییر ابعاد ظاهری فضا" را نام برد. به عنوان مثال یکی از راهکارهای افزایش ارتفاع دیوارها به لحاظ ظاهری ، نصب دیوارکوب های عمودی و بلند است که این کار از طریق نصب یک و یا چند تابلوی بلند عمودی در فواصلی نزدیک و در کنار هم و یا چندین تابلوی هم اندازه در امتداد هم و در راستای یک خط عمودی فرضی از سقف کاذب به کف میسر می شود.به همین ترتیب با نصب تابلویی طویل و افقی و یا چندین تابلوی یک اندازه در کنار هم می توان ، طول دیوار را به لحاظ بصری افزایش داد.



نوشته شده در  جمعه 93/5/24ساعت  12:0 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()

 

1. عکس های‌ خانوادگی‌ خود را در آلبوم ها انباشته‌ نکنید. از یک‌ قاب ‌عکس بزرگ‌ خالی‌ یا یک آیینه‌ استفاده‌ کنید و تعدادی‌ از آنها را با سنجاق‌ به‌ قاب‌ وصل‌ نمایید.
2. قفسه‌های‌ کتاب‌ فقط‌ برای‌ کتاب ها نیستند! بلکه‌ می‌ توانیم آنها را با هر شی دیگری‌ که‌ دوست‌ داریم، به خصوص‌ ظروف‌ سفالی‌ و چوبی‌ تزیین ‌کنیم و در  دکوراسیون منزل به کار ببریم .
3. از پارچه‌های‌ رنگی‌ ندوخته‌ و بلند ، یا روسری‌ به‌ جای‌ پرده‌ استفاده‌ نمایید و آنها را بر روی‌ میله‌ بیندازید.
4. یک‌ جام‌ ورزشی‌ یا یک‌ یخدان، می ‌تواند کار یک‌ گلدان‌ را برای‌ شما انجام‌ دهد.
5. یک‌ چهار پایه‌ چوبی‌ قدیمی‌ را می‌ توانیم کنار مبل‌ نشیمن‌ برای‌ گذاشتن‌ کتاب هایی‌ که‌ می‌ خوانیم ، قرار دهیم.
هر خانه‌ ای‌ را می ‌توان‌ با تزیین‌ صحیحِ‌ مبلمان‌ ، گرم‌ و زیبا کرد جایی‌ که‌ بتوان‌ با غرور آن را خانه نامید.

اتاق نشیمن‌


6 . اسباب‌ و وسایل‌ اتاق‌ نشیمن‌ و دکوراسیون منزل خود را در فاصله‌ های‌ نزدیک‌ به‌ هم‌ قرار دهید تا صمیمی ‌تر جلوه‌ کند.
7. گاهی‌ می ‌توان‌ از پارچه‌هایی‌ که‌ در منزل‌ است‌ به‌ جای‌ روکش‌ مبل‌ راحتی‌ استفاده‌ کرد تا تغییری‌ در نمای‌ آن‌ داده‌ شود. کافی‌ است‌ آن‌ را روی‌ مبل‌ پهن‌ کنید و گوشه‌ های‌ آن‌ را لابه‌لای‌ درزها فرو برید.
8 . می ‌توانید تعدادی‌ شمع ‌ در اشکال ‌مختلف‌ را جمع ‌آوری‌ کنید و کنار پنجره‌ قرار دهید و به زیباسازی دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل خود کمک نمایید.
9 . می‌ توانید روی‌ یک‌ تاقچه‌ را پر از مجسمه‌ های‌ کوچولوی‌ زیبا یا بشقاب‌های‌ قدیمی‌ کنید.

نور صحیح‌


10 . دقت‌ کنید پرده‌ها در صورت‌ لزوم‌ به‌ گونه‌ای‌ انتخاب‌ شوند که‌ قابلیت‌ ورود نور به‌ اتاق‌ را دارا باشند.
11 . می‌توان‌ پایهِ چراغ‌ رومیزی‌ را هر از گاهی ‌با تغییر رنگ ، نو و جدید ساخت.
12 .از روبان ، پارچه‌ یا تور می‌ توانید برای‌ تغییر مدل ‌کلاهک چراغ‌ رومیزی‌ استفاده‌ کنید.
13 . از کلاهک‌هایی‌ استفاده‌ نمایید که‌ در پایین‌ عرض‌ زیادتری‌ دارند، تا نور به‌ طرف‌ پایین‌ بیشتر تابانده‌ شود و فضایی‌ گرم‌ و لطیف‌ ایجاد گردد.
14 . می ‌توانید با چسباندن‌ کاغذهای طرح و نقش‌ ‌دار روی‌ کلاهک ، فضایی‌ متفاوت‌ خلق‌ کنید.
در مطالب بعدی در رابطه با دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون تجاری ، دکوراسیون رستوران و فست فود  ، سقف کاذب ، کاغذ دیواری ، کفپوش ، میز و مبلمان ، بازسازی ساختمان و ....مطالبی عنوان خواهیم کرد

نوشته شده در  جمعه 93/5/24ساعت  11:59 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()


تنوع رنگ: رنگ بندی نمای سانویچ پانل بسیارمتنوع بوده  در طراحی نما و با توجه به نیاز بازار و سفارش مشتری تولید می شود. این نما از100رنگ مختلف برخوردار می باشد.

آتش سوزی: نمای ساندویچ پانل با بهره گیری ازجدید ترین دانش روز دنیا توانسته این ضعف عمده که دامن گیر همه محصولات نماسازی می باشد را از پوشش دهد و با بکار گیری فوم رزین پلی اورتان از اشتعال و آتش سوزی جلوگیری نماید. این فوم به دلیل برخورداری از درصد کربنات بالا از گسترش اشتعال جلوگیری کرده و مانع از سرایت آتش به محل های دیگر می شود.

عایق صوت و حرارت: ساندویچ پانل از جهت عایقبودن به دلیل دارا بودن استانداردهای روز جهان و کاربردهای متنوع ای برخوردار بوده و می توان این محصول را مطابق با مقررات ملی مبحث نوزدهم ساختمانی ایران به شمار آورد. به طور مثال عایق صوت در ساندویچ پانل به دلیل داشتن فوم پلی اورتان در پشت ساندویچ پانل باعث شده این نما تا 60 دسی بل صوت رابا ارائه گواهینامه بین المللی از خود عبور نداده و همچنین بعلت وجود این فوم از امکان عایق حرارتی نیز برخوردار می باشد و هدر رفت انرژی نسبت به دیگر نما های نوین تا حد زیادی کاهش می یابد. در دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون تجاری ، دکوراسیون رستوران و فست فود میتوان از این نوع مواد استفاده کرد

صرفه اقتصادی: نمای ساندویچ پانل به دلیل ساخته شدن از محصولات مرغوب موجود در بازار که باعث افزایش کیفیت آن نسبت به دیگر رقبای خود گردیده دارای قیمت تمام شده نسبتا بالایی می باشد، اما باید در نظر داشت بازگشت سرمایه آن در بهینه سازی مصرف انرژی باعث صرفه اقتصادی آن در دراز مدت می شود. عواملی از قبیل بالا بودن سرعت اجرا، اینکه عدم پرداخت هزینه شستشوی نما و دوام طرح و رنگ اولیه از مزایای این محصول می باشد.

دوام: نمای ساندویچ پانل از دوام و مقاومت بالایی برخوردار بوده که به دلیل وجود فلزات روی و گالوانیزه در ساخت می باشد، فلز روی برای انعطاف پذیری و فلز گالوانیزه برای مقاومت بیشتر در طراحی نما به کار برده می شود. از این جهت این نما را می توان از جمله نماهای نوین با استقامت و مقاومت در برابر ضربه نیز برشمرد.

سرعت اجرا: نمای ساندویچ پانل بدلیل بهره گیری از شیوه نصب آسان و علم روز جهان توانسته تا حدود زیادی سرعت اجرای نما را به افزایش دهد.

وزن: نمای ساندویچ پانل به دلیل استفاده از فلزات سبکی مانند آلومینیوم، روی و آلیاژی از فلز گالوانیزه تا حدود زیادی سبک بوده و از این بابت بار مرده ساختمان را به مقدار شایان ذکری کاهش می دهد . هر یک متر مربع این نما 5/1 کیلو گرم وزن دارد.

تنوع طرح: نمای ساندویچ پانل با طراحی ترکیبی و اجرای زیبا دراشکال متنوع سازه قابل اجرا می باشد. این نما توانسته اشکال مختلف نما های سنتی را در قالب خود ایجاد کرده و همچنین به دلیل داشتن طراحی انعطاف پذیر از این حیث خود را سرآمد دیگر نماهای نوین و سنتی ساخته که در حقیقت می تواند ساختار نمای سنتی اسلامی را به صورتی نوین عرضه کند.

در طراحی سقف کاذب و نورپردازی و کاغذ دیواری و کفپوش نیز به کار  میرود

جرم پذیری: ساندویچ پانل بدلیل برخورداری از رنگ استاتیک که با روش الکترو استاتیک انجام می شود از امتیاز عدم جذب معلقات موجود در هوا بهره مند می باشد. رنگ استاتیک روی سطح نمای گالواریوم سبب می شود رنگ شفافیت خود را حفظ نموده و هرگز جلای خود را از دست ندهد.


نوشته شده در  جمعه 93/5/24ساعت  11:58 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()

 

یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی استفاده از انواع تابلو و قاب عکس های مختلف در اندازه ها و طرح های گوناگون است که میتوان آنها را بصورت ردیفی، گروهی، تکی  و ... بسته به محل قرارگیری در نظر گرفت.

دیوارهای راه پله به دلیل داشتن فضای بزرگ از مناسبترین مکانها برای نصب گروهی تابلوها است. عکسهای خاطره انگیز، تابلوهای نقاشی زیبا و حتا تصاویر زیبایی که در مجلات میبینیم، میتوانند بهترین زینت دیوارها در دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون تجاری ، دکوراسیون رستوران و فست فود  دفتر کار یا هر مکان دیگر باشند.
متاسفانه در بعضی موارد شاهد نصب تابلو، پوستر یا قاب عکس خانوادگی در نا مناسبترین محل هستیم و دلیل انتخاب این محل هم چیزی نیست جز پنهان کردن مشکلی مانند ترک خوردگی، نم کشیدگی یا کثیفی دیوار!
فراموش نکنید که رعایت نکات زیبایی شناسی بسیار ساده در چیدمان تابلو بر روی دیوار موجب میشود که یک اتاق ساده و بی رنگ و رو، مبدل به محلی شادی آور و دل انگیز شود.
در اینجا به روشی برای نصب تابلو میپردازیم که میتواند هر مهمانی را مدتها سرگرم کند و به خانه خالی، نشاط و سرزندگی بیاورد: چیدمان گروهی یا نصب چندین تابلو در کنار هم.
نگران نشوید! این کار با قابهای مناسب و چیدمان صحیح، مبدل به چیزی درهم و برهم نمیشود و میتواند سرگرمی خوبی برای تعطیلات آخر هفته باشد.



? روش کار
1) عکسها و تصاویر مورد نظرتان را آماده کنید و به ترتیب علاقه دسته بندی نمایید. برای حاشیه عکسها از جنس و رنگی استفاده نمایید که آنرا کامل کند نه اینکه بر آن غلبه کند. رنگ این حاشیه باید با رنگ دیوار و لوازم منزلتان جور باشد. بهترین راه این است که از چند درجه مختلف یک رنگ واحد -از کم تا متوسط آن- استفاده کنید تا تصاویر در نهایت بیشتر با هم جور شوند.
2) تمام قابها را با یک رنگ واحد رنگ آمیزی نمایید. وقتی رنگ خشک شد، شیشه آنها را تمیز کرده و عکس را با حاشیه اش داخل آن بگذارید و پشت قاب را محکم کنید.
3) قبل از نصب تابلوها، کمی تمرین و آزمایش کنید.با توجه به اندازه دیوار مورد نظرتان، ابتدا تمام تابلوها را روی زمین یا یک میز بزرگ کنار هم بچینید و آنقدر آنها را جا به جا کنید تا به یک ترکیب زیبا برسید.
4) این کار را با منطق و نظم انجام دهید، برای مثال بالای یک تابلو را با لبه پایینی دیگری و قاب کوچکتر را با وسط ضلع دیگری تنظیم کنید و قابهای مدور را برای ایجاد هارمونی و حرکت به کار ببرید.
5) عکسهای سیاه و سفیدی که در ردیفهای منظم و از سقف تا کف دیوار را پر میکنند، دیوار را به کانون توجه مبدل میکنند. اما اگر میخواهید دیواری را این چنین پر کنید، برای پرهیز از آشفتگی، قابها را یکسان و یک رنگ انتخاب کنید، برای مثال حاشیه سفید در قاب مشکی فلزی بسیار زیبا خواهد شد.
6) قراردادن چند تصویر در یکی دوتا از قابها، قرار دادن تابلوهای بزرگتر در ردیفهای پایینتر موجب میشود که مجموعه سنگین و رو به سقوط به نظر نیامده و متعادل باشد.
7) هنگامی که از چیدمان خود بر روی زمین راضی بودید، هر قاب را بر روی کاغذ الگو یا روزنامه باطله کپی کنید و کاغذها را با قطعات کوچک نوار چسب بر روی دیوار بچسبانید تا باز هم از چیدمان خود مطمئن شوید، روی کاغذها نام تابلو را بنویسید و آماده نصب شوید.
8) با توجه به اندازه و وزن تابلوها، از ابزار مناسب برای نصب آنها استفاده کنید، برای تمیزی هرچه بیشتر میتوانید محل میخ را روی کاغذها مشخص کنید، میخ را بکوبید و بعد کاغذ را بردارید.
9) حالا تابلوها را نصب کنید و از فضای تازه اتاق خود لذت ببرید

 در مطالب بعدی درباره بازسازی ساختمان ، طراحی نما ،سقف کاذب ، میز و مبلمان و ....مطالبی عنوان خواهیم کرد


نوشته شده در  جمعه 93/5/24ساعت  10:34 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()

 

 کفپوش Vinyl PVC

Vinyl به علت ویزگی های ممتاز خود یکی از بهترین گزینه ها برای کف پوش می باشد.
نصب و نگهداری این کفپوش ها بسیار آسان است . تمیز کردن این کفپوش نیز آسان بوده و مقاومت بالایی هم دارد و تحت شرایط سخت همچنان سالم می ماند.
از مهم ترین ویژگی این کفپوش ها ضد آب بودن و راحتی راه رفتن با پای برهنه بر روی آن است.
طرح و مدل های Vinyl نیز بسیار متنوع می باشد و با توجه به طرح انتخابی قابل کاربرد در قسمت های مختلف خانه مثل اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کار، اتاق بازی، ورودی، پاسیو و تمامی نقاط پر رفت و آمد و در دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل ،  دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون تجاری ، دکوراسیون رستوران و فست فود  ، بازسازی ساختمان و طراحی نما  مناسب می‌باشد.
در مورد این کفپوش قابل ذکر است که علاوه بر دوام بالا ، خاصیت ارتجاعی خوبی نیز دارد . این پوشش ها عایق حرارتی هستند و کف اتاق را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارند. اشیای بلوری و چینی نیز در برخورد با آنها به راحتی شکسته نمی شوند .

از دیگر کاربردهای دکوراسیون داخلی، سقف کاذب ، نورپردازی ،  میز و مبلمان

میباشد
 

 


نوشته شده در  جمعه 93/5/24ساعت  10:27 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()

 

امروزه با گسترش زندگی آپارتمانی رابطه انسان با طبیعت به میزان قابل توجه ای قطع شده است و انسان همواره در تلاش است تا این خلاء بزرگ را با کشاندن گوشه هایی از طبیعت به محل زندگی خود و در دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون مغازه و  دکوراسیون منزل و دکوراسیون اداری پر کند . در کشور های توسعه یافته آکواریوم جزئی از دکوراسیون داخلی منازل ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون مغازه فروشگاه ها و اماکن تجاری بشمار می رود . روانشناسان معتقدند 15 دقیقه تماشای آکواریوم می تواند انسان را به مدت 48 ساعت شاداب نگه دارد و بر تمرکز افراد جهت یادگیری بیافزاید. گذشته از آن آکواریوم می تواند به زیبایی معماری داخلی و دکوراسیون منزل بنا کمک شایانی کند ، البته رعایت اصول صحیح در بکار گیری آکواریوم بسیار مهم و قابل اهمیت است .

بسیاری از معماران و طراحان داخلی تنها به پیشبینی مکانی برای قرار گیری آکواریوم بسنده می کنند و از محدودیت استفاده آکواریوم در محیط های خاص غافلند . بکار گیری غیر اصولی آکواریوم نه تنها به زیبایی فضا کمک نمی کند بلکه با رشد جلبکها منظر زننده ای را ایجاد می نمایند.
بنابر این جهت طراحی و تعبیه آکواریوم در طرح خود میبایست عوامل زیر را مورد توجه قرار داد :

انتخاب گونه زیستی آکواریوم
آکواریوم ها را می توان به چهار گونه استوایی ، مرجانی ( آب شور ) ، رودخانه ای و مردابی طراحی کرد ، انتخاب گونه ای خاص به شرایط اقلیمی مکانی که آکواریوم در آن قرار می گیرد بستگی دارد. به عنوان مثال انتخاب طرح استوایی مستلزم و جود نور طبیعی مناسب و دمای معتدل است .
در اینجا بصورت جداگانه گونه های مختلف را مورد بر رسی قرار می دهیم.

طراحی آکواریوم استوایی
همان طور که قبلا" گفته شد ساختار آکواریوم استوایی به گونه ایست که نیازمند نور زیاد و دمای مناسب است ، البته نور بیش از حد نیز باعث رشد نا متجانس جلبکها می شود و به ظاهر آکواریوم لطمه زیادی می زند .
در طراحی اکواریوم استوایی از گیاهان آبزی بصورت فشرده استفاده نمایید و سعی کنید حتی الامکان تمامی نقاط آکواریوم را پوشش دهید . از گیاهان استوایی می توان والیز نریا ، کریپتون و برگ سیبی را نام برد .
دمای مناسب برای این گونه 28 تا 32 درجه سانتیگراد است. مرحله بعد انتخاب گونه ماهیان است ، گوپی ، آنجل ، بلک ویدو ، نئون و انواع تترا ها ماهیان آکواریوم استوایی را تشکیل می دهند .
میتوان بعد از بازسازی ساختمان و طراحی نما و طراحی دکوراسیون داخلی به طراحی آکواریوم پرداخت



طراحی آکواریوم مرجانی در دکوراسیون منزل
همان طور که از نامش پیداست ، آکواریوم مرجانی محیطی پوشیده از مر جان ها و صدف های در یایی است .
آب این گونه شور است و می بایست از ماهیان آب شور ( دریایی ) استفاده کرد . دلقک ماهی ، آنجل آنتن دار ، خفاش ، خروس دریایی می توانند به عنوان ماهیان این گونه انتخاب شوند.

طراحی آکواریوم رود خانه ای


کاربرد آکواریوم رودخانه ای دردکوراسیون مغازه و دکوراسیون منزل و دکوراسیون داخلی اماکن تجاری

همه می دانیم که رودخانه ها پوشیده از قلوه سنگ و صخره های سنگی هستند ، بنابر این سعی کنید آکواریوم را به شکل کف رود خانه طراحی کنید ، استفاده از تعدادی صخره کوچک آکواریوم را به محیط طبیعی نزدیکتر می کند .
بهتر است در آکواریوم رودخانه ای از ماهیان گوشتخوار استفاده کنید ، ماهیان مناسب این محیط اسکار ، دراگون ، کارد ماهی ، و انواع سیچلاید ها هستند .
استفاده از گیاه در این آکواریوم پیشنهاد نمی شود زیرا معمولا" توسط ماهیان نابود و ریشه کن می شوند . دمای مناسب برای این گونه 22 تا 28 در جه سانتیگراد با نور ملایم است .


طراحی آکواریوم مردابی
ماهیان مناسب این گونه را فایتر ، کت فیش ، پوزه خرگوشی و گورامی ها تشکیل می دهند . گیاه گندمی نیز مناسب ترین گیاه برای این آکواریوم است.


بر خلاف تصور مردم ما راه اندازی و نگهداری یک آکواریوم بسیار ساده است و نیازمند داشتن تخصص خاصی نیست . خوشبختانه در ایران به میزان قابل ملاحضه ای فرهنگ نگهداری آکواریوم رشد کرده است و افراد زیادی به پرورش و نگهداری این موجودات دوست داشتنی روی آورده اند.


نوشته شده در  جمعه 93/5/24ساعت  10:22 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()

از نخستین روزی که بشر به ساخت سرپناه برای خود پرداخت ، به این موضوع اندیشید که چگونه فضای زندگی خود و به خصوص دیوارها را تزیین و دکوراسیون داخلی نماید که نتیجه آن به ابداع دیوارپوش های متفاوت گردید.
دیوارپوش ها را می توان به طور کلی به دو دسته دیوار پوش های خارجی و داخلی تقسیم کرد.

دیوار پوش های خارجی

این نوع دیوارپوش ها باید از لحاظ پایداری بسیار مقاوم بوده و در برابر عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید و بارندگی و سایش مقاومت خوبی از خود نشان دهد. از این دسته دیوارپوش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :
آجر، سیمان ، سنگ ، شیشه ، ورق های کامپوزیت و ...
در استفاده از دیوارپوش های خارجی علاوه بر مقاومت باید جنبه زیبایی را نیز در نظر گرفت که امروزه با تلفیق این دیوارپوش ها طرح های زیبایی به دست می آید.

  دیوار پوش های داخلی

در این قسمت به این علت که عوامل فرساینده کمتری وجود دارند و نیز سلایق بیشتری حکمفرماست ، شاهد تنوع فراوانی می باشیم که این تنوع رقابتی سخت بین تولید کنندگان و طراحان ایجاد کرده که تولیدات آن ها باعث به وجود آمدن مواد و متریال خاص و جدید می گردد.

در مطالب بعدی در رابطه با دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون رستوران و فست فود  ، سقف کاذب ، نورپردازی ،  میز و مبلمان ، بازسازی ساختمان و طراحی نما و ....مطالبی عنوان خواهیم کرد


نوشته شده در  جمعه 93/5/24ساعت  10:18 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دکوراسیون داخلی گالری هنری بیشو در توکیو
دکوراسیون اداری الهام بخش در دفتر کار معماران فضا
طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان کودکان بورگر
دکوراسیون داخلی رستورانهای خاص در میلان
پنجره و مبلمان در طراحی داخلی آشپزخانه کوچک
طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ
راهنمای قرار دادن وسایل در آشپزخانه کوچک
نکات چیدمان آشپزخانه کوچک
تعریف مینیمال و ویژگیهای آن در طراحی داخلی
طراحی دکور داخلی اتاق خواب سبک ویکتوریایی
استانداردهای طراحی دکوراسیون داخلی اداری
تاریخچه سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی
نکاتی مربوط به طراحی دکوراسیون اداری
[عناوین آرشیوشده]