سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این کار طراحی دکوراسیون منزل مربوط به آتلیه (dnd) یک تجربه ی معماری در هند است. نام کار ساختمان دینش میل بانگالاو است که در بارودایِ هند در بیرون شهر وادودارا واقع شده است. آنها جریان مینیمالیسم را به عنوان راهنمای خود به کار بردند و یک فضای شفاف با هندسه ساده ایجاد کردند تا ساختمان بتواند با محیط اطراف خود ارتباط ایجاد کند. فضای اطراف پوشیده از پوشش گیاهی و فضای سبز است و این پوشش گیاهی تا اندازه ممکن باید حفظ شود در حالی که در هنگام ساخت خانه، این جنبه باعث تغییرات زیادی در طراحی می­شود.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون منزل ویلایی در هند

خانه و دکوراسیون داخلی آن باید مکانی برای خانواده و مراقبت از نیازهای آنها با توجه به قابلیت ­های ارائه شده اش باشد، به گونه­ای که طراحان معماری و دکوراسیون منزل یک ایوان با طره سفید از مسیر اتومبیل رانی اصلی قرار دادند که از میان یک راهرو طولانی به تمام فضاهای دیگر منتهی می شود. سه ایوان بیرونی وجود دارد که هر کدام یا به اتاق نشیمن و یا به اتاق خواب راه دارند و به عنوان الحاقات نیمه باز این فضاها هستند. قسمت بیرونی نیز با استخر بزرگی که تا فضاهای نشیمن کناری و اتاق خواب اصلی به منظور تأمین هوای خنک در هنگام نیاز تعریف می­شود و استخر نیز در کناره چمن  قرار دارد در نتیجه عنصری است که فضای داخلی را به فضای بیرونی مرتبط می کند.

دکوراسیون داخلی

همچنین تراسی وجود دارد که می­توان از طریق یک راه­ پله خارجی به آن دست یافت و آن شامل جکوزی و نمای فوق العاده ­ای از جنگل مجاور است و در نتیجه تمام قابلیت ­های مورد نیاز یک خانه را برای ساکنین فراهم می­کند.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت


نوشته شده در  جمعه 95/12/27ساعت  8:0 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()

بازسازی ساختمان آتش نشانی

بازسازی ساختمان یک آپارتمان قدیمی در محیطی صنعتی که در اصل به عنوان یک ایستگاه آتش نشانی ساخته شده کاری چالش برانگیز است که نیازمند برقراری تعادلی حساس بین گذشته و حال می باشد. این آپارتمان زیر شیروانی شیک، واقع در محله‌ای دنج در مونترال قدیمی، توسط مانون بلانگر با ترکیب گذشته بی نظیر و جذابیت صنعتی آن با زیبایی شناسی مدرن و دکور راحت متحول شده است. نتیجه این طراحی یک فضای مجزا شده ی کامل است که شما را با یک دکوراسیون منزل با چیدمانی وسیع از بافت های مختلف از دیوارهای آجری اکسپوز تا سطوح فولادی ضد زنگ و تون های چوبی گرم متاثر می کند.

بازسازی-ساختمان بازسازی-ساختمان

عنوان مطلب: بازسازی ساختمان ایستگاه آتش نشانی قدیمی به اتاقی مدرن

زیرشیروانی دوبلکس ویوکس-مونترال، آپارتمان اصلی با نگاه به گذشته در دهه 70 و با گذر زمان بازسازی شد، الحاقات و مرمت های دارای برنامه ریزی ضعیف آن را به یک فضای تاریک و خسته کننده تبدیل کرده بود. صاحبان جدید خواستار فضا و دکوراسیون داخلی با طراوت، روشن و دعوت کننده بودند که در آن جذابیت اصلی از اتاق زیر شیروانی حفظ شده، و در همراهی با فضای مدرنیته شادی بخش ارتقا یابد. سطح پایین اتاق زیر شیروانی محل زندگی کوچکی همراه با آشپزخانه و ناهار خوری است که با طرح های سیاه، سفید، آجری و چوبی پوشیده شده است! یک پله مارپیچ فرد را به تراس و همچنین زیر شیروانی صنعتی و گوتیک هدایت می کند.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

قفسه بندی کف به سقف هوشمندانه در آشپزخانه و اتاق ناهار خوری فضای انبار کافی را فراهم آورده در حالی که چوب های چیده شده بر روی هم زمینه ای جدید در فضای دکوراسیون داخلی ایجاد می کند. قفسه کتاب های فلزی و باز خانه را به شکل یک کتابخانه در آورده و تعبیه یک جفت صندلی گرم و نرم و میز خنک کتابخانه‌ را تکمیل کرده و طراحی فضایی بدون افت در سبک را به حداکثر رسانیده است.

بازسازی-ساختمان  دکوراسیون داخلی

دکوراسیون منزل

تهیه و ترجمه: سایت دکوراسیون داخلی شاه توت

 


نوشته شده در  جمعه 95/12/20ساعت  8:0 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()

 

دکوراسیون داخلی بیمارستان اِم.اِی.دی.آی MADI

طراحی دکوراسیون داخلی یک بیمارستان تخصصی کتف و شانه در شهر سئول در کره جنوبی، پروژه جالب دیگری بود که گروه لوکتیو تراین از خود به جای گذاشتند.

مساحت 3200 متر مربعی این بیمارستان در دست طراحی و بازسازی قرار گرفت؛ در حالی که گوناگونی بخش های مختلف و کاربری های خاص این مکان، از جمله اتاق عمل، اتاق فیزیوتراپی و غیره، محدودیت های برای معماری داخلی ایجاب می کند و اجازه ی طراحی دکوراسیون داخلی خارج از عرف را به طراحان نمی دهد. با توجه به قیمت بالای زمین در سئول، در طراحی این ساختمان یازده طبقه، نهایت تلاش برای استفاده ی بهینه از فضاها به عمل آمده و تا حد ممکن از فضاها استفاده شده است. طراحی با الهام از مفهوم مفصل ایجاد شده و با به کارگیری متریال چوب و نورپردازی های متنوع و گاهی غیر متعارف، فضای دکوراسیون داخلی جذابی ایجاد شده که این امر قطعا به شادابی روحی و سلامت جسمی بیماران کمک خواهد کرد. در واقع بیمار در بدو ورود به این فضای متفاوت، کمتر به یاد فضاهای معمول بیمارستانی می افتد و ذهن او از تصورهای رایج و نا امید کننده دور خواهد شد، که این نکته از نقاط قوت طراحی دکوراسیون حرفه ای این مرکز معالجه و درمان است.

دکوراسیون-داخلی-بیمارستان

دکوراسیون-داخلی-بیمارستان

دکوراسیون-داخلی-بیمارستان

منبع: سایت دکوراسیون داخلی شاه توت


نوشته شده در  جمعه 95/12/13ساعت  7:0 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دکوراسیون داخلی گالری هنری بیشو در توکیو
دکوراسیون اداری الهام بخش در دفتر کار معماران فضا
طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان کودکان بورگر
دکوراسیون داخلی رستورانهای خاص در میلان
پنجره و مبلمان در طراحی داخلی آشپزخانه کوچک
طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ
راهنمای قرار دادن وسایل در آشپزخانه کوچک
نکات چیدمان آشپزخانه کوچک
تعریف مینیمال و ویژگیهای آن در طراحی داخلی
طراحی دکور داخلی اتاق خواب سبک ویکتوریایی
استانداردهای طراحی دکوراسیون داخلی اداری
تاریخچه سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی
نکاتی مربوط به طراحی دکوراسیون اداری
[عناوین آرشیوشده]