سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوراسیون مغازه

تا قبل از اینکه آهن در ساخت و ساز و بازسازی ساختمان استفاده شود چوب تنها ماده بکار رفته در بازسازی ساختمان بود. مصالحی است طبیعی و دارای حس و بافت طبیعت گرایانه که فرانک لوید رایت آن را نپرداخته و نتراشیده در دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون مغازه و دکوراسیون منزل دوست می داشت. هم در ساختار بنا هم در جزئیات داخلی دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان آن به کار می رود. بسته به نوع چوب سه نوع طیف رنگ برای آن تعریف می شود . شامل طیف های بسیار روشن از درخت صنوبر تا بسیار تیره از درخت آبنوش.

انواع چوب متناسب با کاربرد ساختمانی و فیزیکی آن  در دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان شامل موارد زیر است:

چوب صنوبر، کاج، بلوط، سرو برای سازه ساختمان. کاج و بلوط برای در ها . افرا و بلوط برای کف ساختمان و دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان چوب راش و گردو و کاج و گلابی برای مبلمان و دکوراسیون داخلی . چوب درخت نارون قرمز و درخت ساج برای محیط های مرطوب. بی تردید چوب در دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل ایجاد گرمی و صمیمیت می کند. چوبی که در نهایت در دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان به کار می رود چوبی است که پس از ورقه ورقه شدن و کار کردن روی آن با لاک الکل تزیین شده است.


نوشته شده در  شنبه 95/5/2ساعت  1:0 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دکوراسیون داخلی گالری هنری بیشو در توکیو
دکوراسیون اداری الهام بخش در دفتر کار معماران فضا
طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان کودکان بورگر
دکوراسیون داخلی رستورانهای خاص در میلان
پنجره و مبلمان در طراحی داخلی آشپزخانه کوچک
طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ
راهنمای قرار دادن وسایل در آشپزخانه کوچک
نکات چیدمان آشپزخانه کوچک
تعریف مینیمال و ویژگیهای آن در طراحی داخلی
طراحی دکور داخلی اتاق خواب سبک ویکتوریایی
استانداردهای طراحی دکوراسیون داخلی اداری
تاریخچه سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی
نکاتی مربوط به طراحی دکوراسیون اداری
[عناوین آرشیوشده]