سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پشتوانه ی طراحی دکوراسیون داخلی ستاد مرکزی تبارشناسی در یوتا تمرکز بر میراث میباشد. ساختمانی که توسط استودیو Rapt طراحی داخلی شده است و از ویژگیهای فضا و دکوراسیون داخلی آن، مناطقی برای لم دادن راحت و سالن های ملاقات پیشرفته و همچنین میزهای غذاخوری همگانی است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

 از آنجا که هدفِ این شرکتِ مستقر در یوتا، کمک به مردم در پیدا کردن تاریخ شخصی خود است آنها خواستند دکوراسیون داخلی دفتر ستاد مرکزی جدیدشان جزو جدایی ناپذیری از بیان داستانشان باشد.

سایت 10/5 هکتاری در مرکز یوتا قطب مرکزی تبارشناسی می باشد؛ ساختمانی چهار طبقه شامل اتاق های کنفرانس و دفاتر، مرکز تناسب اندام، یک کافه با ناهار خوری مرکزی، و پاسیو در فضای باز برای معاشرت.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

در سراسر ساختمان، آثار هنری در معرض نمایش گذاشته شده که متمرکز بر ایده های انتزاعی مانند تاریخ و اصل و نسب، همچنین مفاهیم علمی مانند ژنتیک هستند.

این ساختمان چهار طبقه که میزبان نمایش چشمگیری از کوه Timpanogos و حومه زیبای اطراف آن میباشد در مجموع 210000 فوت مربع مساحت دارد.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

 

تهیه و ترجمه: تحریریه شرکت دکوراسیون داخلی شاه توت


نوشته شده در  پنج شنبه 96/7/27ساعت  1:0 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()


طراحی دکوراسیون دفتر تبلیغاتی رسانه Moove در استرالیا

این دفتر 135 متر مربعی با رنگی روشن، گرم و اصیل توسط شرکت معماری زوک برای آژانس تبلیغاتی رسانه Moove در استرالیا طراحی دکوراسیون داخلی شده است. اختصار پروژه به دلیل ایجاد فضای اداری "غیر اداری" برای تجارت تبلیغاتی جدید و هیجان انگیز در فضای باز، رسانه Moove استرالیا است. شرکت مادر طرحی سنگاپوری است و آرم رسانه Moove شامل تصویر یک گاو ماده همراه با جعبه شیر دوشیده شده از آن می باشد.

دکوراسیون داخلی

دفتر کار و یا به اصطلاحِ مشتری‌ها "چمنزار"، دفتری در فضای باز با دکوراسیون اداری شامل قسمت پذیرش و انتظار، 2 دفتر شیشه ای محصور، میز‌های کار و اتاق جلسه می‌باشد. اتاق ها با ترکیب‌های تصادفی ساخته شده از انباشت جعبه‌های شیر سیاه و قرمز و پانل‌های درب‌های چینی قدیمی تقسیم شده اند. این دیوارها به نوعی فضاهای انباری و همچنین ارائه را ایجاد می کنند.

دکوراسیون داخلی

جعبه‌های شیر نیز به اتصالات سبک منحصر به فرد و مبلمان اتاق انتظار تبدیل شده اند. اتاق جلسه با استفاده از میزها و صندلی‌های غیررسمی با زمینه‌ی روزنامه‌ای دیوار‌ها همراه با نوشتارهای گرافیتی قرمز برای نمایش شعار این شرکت مبله شده اند: "می شنوم و فراموش می کنم، می بینم و به خاطر می سپارم، انجام می‌دهم و درک می‌کنم".

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت


نوشته شده در  سه شنبه 96/7/4ساعت  6:0 صبح  توسط miti 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دکوراسیون داخلی گالری هنری بیشو در توکیو
دکوراسیون اداری الهام بخش در دفتر کار معماران فضا
طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان کودکان بورگر
دکوراسیون داخلی رستورانهای خاص در میلان
پنجره و مبلمان در طراحی داخلی آشپزخانه کوچک
طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ
راهنمای قرار دادن وسایل در آشپزخانه کوچک
نکات چیدمان آشپزخانه کوچک
تعریف مینیمال و ویژگیهای آن در طراحی داخلی
طراحی دکور داخلی اتاق خواب سبک ویکتوریایی
استانداردهای طراحی دکوراسیون داخلی اداری
تاریخچه سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی
نکاتی مربوط به طراحی دکوراسیون اداری
[عناوین آرشیوشده]