سفارش تبلیغ
صبا ویژن

? طـــــــرح چـــهار خـــانه
برخی از شما ممکن است به طرح های چهارخانه یا راه راه بر روی دیوارهای دکوراسیون داخلی آشپزخانه علاقه داشته باشید. گهگاه می توان چنین طرح هایی را از میان کاغذهای دیواری یافت. اما اگر طرح دلخواه خود را نیافتید، ناامید نشوید. خودتان دست به کار شوید و الگوی مورد نظر را پدید آورید.
? نخست کل دیوارها را به رنگ سفید یا کرم بسیار روشن در آورید. دقت کنید که زیرسازی رنگ ها در
بازسازی ساختمان به درستی صورت گیرد و سطح دیوار صاف و یکدست باشد. سپس، نوارهای باریکی از کاغذ تهیه کنید و درون آنها را با تیغ ببرید و در دکوراسیون منزل به کار ببرید.
? این نوارها را بر روی دیوارها قرار دهید و درون شان را رنگ آمیزی کنید. مثلاً اگر زمینه ی اصلی کرم رنگ است، می توانید برای نوارها از رنگ سفید استفاده کنید.
? پس از این که رنگ خشک شد، نوارها را به صورت افقی قرار دهید تا خطوط افقی را نیز بر روی دیوار پدید آورید. برای این که خطوط صاف و موازی باشند، دقت بسیاری لازم است. برای این منظور، می توانید مثلاً برای کشیدن خطوط عمودی، بالا و پایین دیوار را به فاصله های 10 سانتی متری علامت گذاری کنید تا بتوانید نوارها را دقیقاً موازی هم قرار دهید.
اگر سراسر دکوراسیون داخلی آشپزخانه سفید باشد، احساس خواهید کرد که در بیمارستان هستید. از این رو، برای جلوگیری از سادگی بیش از حد، رنگ هایی را نیز به طرح خود بیفزایید.
? آبی آشپزخانه
با رنگ ها و شیوه ها و طرح های مختلف رنگ آمیزی در
دکوراسیون منزل ، جذابیت را برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه ی خود به ارمغان آورید. یکی از رنگ های جذاب در آشپزخانه، رنگ آبی است. کاشی های آبی نیز می توانند همین جلوه را پدید آورند.
اگر در زمینه ی اصلی رنگ دیوارها یا کاشی ها، طرح ها و خطوطی نیز دیده شود، بر جذابیت فضا افزوده می شود. از این رو، سعی کنید طرحی را برگزینید که بافت آن نیز به دلنشین کردن فضا کمک کند. 


در مطالب بعدی ما با دکوراسیون مغازه و دکوراسیون اداری و بازسازی ساختمان و طراحی نما و طراحی و اجرای سقف کاذب با ما همراه باشید.


نوشته شده در  شنبه 93/5/25ساعت  7:37 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دکوراسیون داخلی گالری هنری بیشو در توکیو
دکوراسیون اداری الهام بخش در دفتر کار معماران فضا
طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان کودکان بورگر
دکوراسیون داخلی رستورانهای خاص در میلان
پنجره و مبلمان در طراحی داخلی آشپزخانه کوچک
طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ
راهنمای قرار دادن وسایل در آشپزخانه کوچک
نکات چیدمان آشپزخانه کوچک
تعریف مینیمال و ویژگیهای آن در طراحی داخلی
طراحی دکور داخلی اتاق خواب سبک ویکتوریایی
استانداردهای طراحی دکوراسیون داخلی اداری
تاریخچه سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی
نکاتی مربوط به طراحی دکوراسیون اداری
[عناوین آرشیوشده]