سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های  دکوراسیون منزل در هر خانه است که فعالیت های بسیاری در آن انجام می شود و تاثیر زیادی در زیبایی  دکوراسیون منزل دارد. بنابراین، با اطمینان خاطر می توانید از رنگ های روشن و درخشان که احساس انرژی را با خود به همراه می آورند، در دکوراسیون داخلی استفاده کنید. اگر علاقمند نیستید که از چند رنگ بر روی هر یک از دیوارها بهره ببرید، تنها یک رنگ را به کار برید. با این همه، استفاده از چند رنگ، آن جا که تقابل هایی میان رنگ ها پدید آید، می تواند منظره ی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را مدرن کند. 



یک نکته در دکوراسیون داخلی آشپزخانه اینست که کابینت و دیگر فضاهای نگهداری وسایل و مواد غذایی فضای کافی داشته باشد تا نمای آن آشفته و درهم ریخته به نظر نرسد. بدین ترتیب، جای بیشتری برای قرار دادن لوازم مفید و زیبا خواهیم داشت.
استفاده از مبلمان مدرن در آشپزخانه ی ساختمانهایی با  دکوراسیون منزل مدرن معمولا به صورت آشپزخانه جزیره ، و نیز آشپزخانه اوپن و یا آشپزخانه دیواری صورت میگیرد.


رنگ های نارنجی، قرمز، زرد و سبز، حس زنده بودن و شکوه را برای دکوراسیون داخلی این آشپزخانه به ارمغان آورده اند.


این حس حاصل تقابل رنگ های دیوارها و وسایل است. هرگاه احساس کنید که نیاز به روحی جدید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارید، به آسانی می توانید برخی از خرده وسایل را عوض کنید و به جای آنها جایگزین هایی با رنگ جدید تهیه کنید .

در مطالب بعدی ما با دکوراسیون مغازه و دکوراسیون اداری و بازسازی ساختمان و طراحی نما و طراحی و اجرای سقف کاذب با ما همراه باشید.


نوشته شده در  شنبه 93/5/25ساعت  7:35 عصر  توسط miti 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دکوراسیون داخلی گالری هنری بیشو در توکیو
دکوراسیون اداری الهام بخش در دفتر کار معماران فضا
طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان کودکان بورگر
دکوراسیون داخلی رستورانهای خاص در میلان
پنجره و مبلمان در طراحی داخلی آشپزخانه کوچک
طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ
راهنمای قرار دادن وسایل در آشپزخانه کوچک
نکات چیدمان آشپزخانه کوچک
تعریف مینیمال و ویژگیهای آن در طراحی داخلی
طراحی دکور داخلی اتاق خواب سبک ویکتوریایی
استانداردهای طراحی دکوراسیون داخلی اداری
تاریخچه سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی
نکاتی مربوط به طراحی دکوراسیون اداری
[عناوین آرشیوشده]